PRATITE SNIŽENJA BESPLATNO

Sve o novoj Opel Insignia Grand Sport i Sports Tourer plus FOTO

  • U stilu studije Monza Concept: sportska elegancija s vrhunskom aerodinamičnošću
  • Lagani modeli s vrha ponude: Grand Sport do 175, Sports Tourer do 200kg lakši
  • Puno prtljage: karavan nudi više od 130 litara maksimalne zapremine prtljažnika od prethodnog modela
  • Užitak u vožnji: zadivljujuća vozna dinamika, pogon na sve kotače s vektoriranjem okretnog momenta
  • Preglednost bez zasljepljivanja: nova generacija svjetala IntelliLux LED®Matrix
  • Supersigurna: pomoć pri držanju vozne trake, kočenje u slučaju nužde, kamera koja pokriva 360°
  • Čimbenik wellnessa: sjedala s AGR-ovim certifikatom, grijana stražnja sjedala i vjetrobransko staklo
  • Vrhunski servisi: informacijsko-multimedijski sustav IntelliLink i Opel OnStar s proširenim uslugama

 

Opel_Insignia-7411.jpg Opel_Insignia-7412.jpg Opel_Insignia-7416.jpg Opel_Insignia-7418.jpg Opel_Insignia-7420.jpg Opel_Insignia-7422.jpg Opel_Insignia-7425.jpg Opel_Insignia-7430.jpg Opel_Insignia-7431.jpg Opel_Insignia-7432.jpg Opel_Insignia-7437.jpg Opel_Insignia-7439.jpg Opel_Insignia-7441.jpg Opel_Insignia-7443.jpg Opel_Insignia-7444.jpg Opel_Insignia-7446.jpg Opel_Insignia-7450.jpg Opel_Insignia-7452.jpg Opel_Insignia-7456.jpg Opel_Insignia-7459.jpg Opel_Insignia-7463.jpg Opel_Insignia-7465.jpg Opel_Insignia-7467.jpg Opel_Insignia-7469.jpg Opel_Insignia-7475.jpg Opel_Insignia-7477.jpg Opel_Insignia-7478.jpg Opel_Insignia-7480.jpg Opel_Insignia-7484.jpg Opel_Insignia-7486.jpg Opel_Insignia-7488.jpg Opel_Insignia-7492.jpg Opel_Insignia-7494.jpg Opel_Insignia-7498.jpg Opel_Insignia-7500.jpg Opel_Insignia-7502.jpg Opel_Insignia-7504.jpg Opel_Insignia-7507.jpg Opel_Insignia-7508.jpg Opel_Insignia-7509.jpg Opel_Insignia-7511.jpg Opel_Insignia-7512.jpg Opel_Insignia-7514.jpg Opel_Insignia-7517.jpg Opel_Insignia-7520.jpg Opel_Insignia-7523.jpg Opel_Insignia-7525.jpg Opel_Insignia-7531.jpg Opel_Insignia-7535.jpg Opel_Insignia-7542.jpg Opel_Insignia-7544.jpg Opel_Insignia-7546.jpg Opel_Insignia-7549.jpg Opel_Insignia-7551.jpg Opel_Insignia-7554.jpg Opel_Insignia-7558.jpg Opel_Insignia-7560.jpg Opel_Insignia-7563.jpg Opel_Insignia-7566.jpg Opel_Insignia-7613.jpg Opel_Insignia-7620.jpg Opel_Insignia-7622.jpg Opel_Insignia-7624.jpg Opel_Insignia-7664.jpg Opel_Insignia-7695.jpg Opel_Insignia-7793.jpg Opel_Insignia-7813.jpg Opel_Insignia-7831.jpg Opel_Insignia-7833.jpg Opel_Insignia-7835.jpg Opel_Insignia-7837.jpg Opel_Insignia-7839.jpg Opel_Insignia-7841.jpg Opel_Insignia-7842.jpg Opel_Insignia-7844.jpg Opel_Insignia-7846.jpg Opel_Insignia-7848.jpg Opel_Insignia-7851.jpg Opel_Insignia-7854.jpg Opel_Insignia-7856.jpg Opel_Insignia-7859.jpg Opel_Insignia-7861.jpg Opel_Insignia-7863.jpg Opel_Insignia-7865.jpg Opel_Insignia-7867.jpg Opel_Insignia-7869.jpg Opel_Insignia-7872.jpg insignia (1).jpg insignia (10).jpg insignia (11).jpg insignia (12).jpg insignia (13).jpg insignia (14).jpg insignia (15).jpg insignia (16).jpg insignia (17).jpg insignia (18).jpg insignia (19).jpg insignia (2).jpg insignia (20).jpg insignia (21).jpg insignia (22).jpg insignia (23).jpg insignia (24).jpg insignia (25).jpg insignia (26).jpg insignia (27).jpg insignia (28).jpg insignia (29).jpg insignia (3).jpg insignia (30).jpg insignia (31).jpg insignia (32).jpg insignia (33).jpg insignia (34).jpg insignia (35).jpg insignia (36).jpg insignia (37).jpg insignia (38).jpg insignia (39).jpg insignia (4).jpg insignia (40).jpg insignia (41).jpg insignia (42).jpg insignia (43).jpg insignia (44).jpg insignia (45).jpg insignia (46).jpg insignia (47).jpg insignia (48).jpg insignia (49).jpg insignia (5).jpg insignia (50).jpg insignia (51).jpg insignia (52).jpg insignia (53).jpg insignia (54).jpg insignia (55).jpg insignia (56).jpg insignia (57).jpg insignia (58).jpg insignia (59).jpg insignia (6).jpg insignia (60).jpg insignia (7).jpg insignia (8).jpg insignia (9).jpg

 nova Opel Insignia Grand Sport i Sports Tourer

  • Svjetska premijera: Insignia Grand Sport i Sports Tourer premijerno je predstavljena 7. ožujka 2017. na Ženevskom sajmu automobila
  • Tržišno predstavljanje: Grand Sport i Sports Tourer na tržištu (njemačkom) pojavit će se u lipnju 2017.; knjige narudžbi za obje varijante otvorene su od veljače
  • Proizvodnja: Opelova tvornica u Rüsselsheimu, Njemačka
  • Segment:srednje velika vozila
  • Modelska linija:Grand Sport s pet vrata; karavani Sports Tourer i Country Tourer (Country Tourer može se naručiti od ljeta 2017., dok će se na tržištu pojaviti ujesen)
  • Uspjeh: proizvodnja prve generacije Insignije počela je 2008. i ona je odmah ponijela titulu „Europskog automobila 2009. godine“; do danas je prodana u više od 900 000 primjeraka
  • Pozicioniranje: Opelov model s vrha ponude u segmentu srednje velikih vozila; pametna alternativa konkurentima iz premium segmenta; emocionalan, sportski dizajn inspiriran studijom Opel Monza Concept iz 2013. uparen s agilnim i preciznim upravljanjem, velikom razinom praktičnosti, prostranom unutrašnjošću s ugodnom atmosferom kao i premium pomoćnim sustavima za vozača i tehnologijama za povezivanje; nijedan drugi model iz segmenta ne nudi tako bogat raspon inteligentnih tehnologija
  • Dimenzije u milimetrima:

Insignia Grand Sport:

  • 4897 / 2093 / 1455 (dužina / širina s vanjskim retrovizorima / visina)
  • zapremina prtljažnika od 490 do 1450 litara

Insignia Sports Tourer:

  • 4986 / 2093 / 1500 (dužina / širina s vanjskim retrovizorima / visina)
  • zapremina prtljažnika od 560 do 1665 litara (preko 130 litara više od starijeg modela)
  • Početna cijena: Grand Sport od 183.900 kn u Hrvatskoj (Essentia 1.6 CDTi 81 kW (110 KS), 41.300 KM u BiH (Essentia 1.5T 104 kW(140 KS).

Istaknute karakteristike:

  • dizajn i inženjerska rješenja:
    • posve nova arhitektura vozila
    • elegantan dizajn s vrhunskom aerodinamikom sličnom onoj velikog kupea, inspirirana studijom Monza Concept
    • sportski izdužena karoserija s kraćim prevjesima, dužim međuosovinskim razmakom i više prostora u kabini u usporedbi sa starijim modelom
    • istaknuta rešetka s tankim prednjim svjetlima pojačava dojam vodoravne širine
    • stražnji dio definiraju jednostavne linije i tanka LED stražnja svjetla u dizajnu dvostrukih krila
    • CDGrand Sport = 0,26, jedan od najoptimiziranijih modela u klasi
    • Grand Sport ima do 175 kg manje, a Sports Tourer do 200 kg manje zahvaljujući inteligentnim dimenzijama i laganim materijalima

tehnologije, pomoćni sustavi i udobnost:

  • sljedeća generacija posve LEDsvjetala IntelliLux LED® Matrix s 32 LED segmenta za funkciju dugih svjetala – brža, preciznija i snažnija;doseg dugih svjetala do 400 metara
  • prvi Opel s aktivnim poklopcem motora radi poboljšane zaštite pješaka
  • dodatno unaprijeđen sustav prilagodljivog podvozjaFlexRide
  • inteligentan pogon na sve kotače s vektorskom raspodjelom okretnog momenta – najprofinjenijim sustavom u klasi
  • na zaslonu koji se projicira na vjetrobransko staklo prikazuje se brzina, prometni znakovi, postavljena brzina graničnika brzine i prilagodljive kontrole brzine zajedno sa smjerom navigacije
  • kamera koja pokriva 360° s ptičjom perspektivom
  • prilagodljiva kontrola brzine (Adaptive Cruise Control, ACC) s automatskim kočenjem u slučaju nužde
  • pomoć u držanju prometne trake s automatskom korekcijom upravljanja
  • raspon otkrivanja sustava za upozorenje na poprečni promet iza iznosi do 20 metara uz 90 stupnjeva lijevo ili desno iza vozila
  • najnovija generacija informacijsko-multimedijskih sustava IntelliLink, kompatibilnih s platformama Apple CarPlay i Android Auto
  • grijano vjetrobransko staklo
  • premium ergonomska sjedala s AGR-ovim certifikatom (Kampanja za zdravija leđa) s električnim podešavanjem bočnih naslona i funkcijama masaže, pamćenja položaja i ventilacije
  • prvi put kod Insignije grijana vanjska stražnja sjedala
  • drugi red sjedala sklopiv u omjeru 40:20:40
  • Sports Tourer: pokretom potkoljenice otvara se zatvoreni poklopac prtljažnika
  • Sports Tourer: izvanredna preglednost s opcionalnim panoramskim krovom dimenzija 1400 x 860 mm koji se proteže iznad glava putnika na stražnjoj klupi

motori i mjenjači:

  • motori velike zapremine s od 3 do 10 % manjom potrošnjom goriva (prema WLTP-u)
  • novodizajnirani i visokoučinkoviti turbo benzinski motori: od 1.5 Turbo sa 103 kW/140 KS do 2.0 Turbo sa 191 kW/260 KS i okretnim momentom od 400 Nm (potrošnja goriva za Grand Sport prema NEDC-u:gradska vožnja 11,2 – 7,3 l/100 km, otvorena cesta 7,0 – 4,7 l/100 km, kombinirano 8,6 – 5,7 l/100 km, 197 – 129 g/km CO2)
  • Turbo dizelski motori: od 1,6-litarskog s 81 kW/110 KS do 2-litarskog sa 125 kW/170 KS (potrošnja goriva za Grand Sport prema NEDC-u:gradska vožnja 6,7 – 4,6 l/100 km, otvorena cesta 4,3 – 3,6 l/100 km, kombinirano 5,2 – 4,0 l/100 km, 136 – 105 g/km CO2)
  • novi i vrlo učinkoviti šesterostupanjski ručni mjenjači

Oštra konkurencija: dinamične, prostrane, inovativne i cjenovno pristupačne

  • U stilu studije Monza Concept: sportska elegancija s vrhunskom aerodinamičnošću
  • Lagani modeli s vrha ponude: Grand Sport do 175, Sports Tourer do 200kg lakši
  • Puno prtljage: karavan nudi više od 130 litara maksimalne zapremine prtljažnika od prethodnog modela
  • Užitak u vožnji: zadivljujuća vozna dinamika, pogon na sve kotače s vektoriranjem okretnog momenta
  • Preglednost bez zasljepljivanja: nova generacija svjetala IntelliLux LED®Matrix
  • Supersigurna: pomoć pri držanju vozne trake, kočenje u slučaju nužde, kamera koja pokriva 360°
  • Čimbenik wellnessa: sjedala s AGR-ovim certifikatom, grijana stražnja sjedala i vjetrobransko staklo
  • Vrhunski servisi: informacijsko-multimedijski sustav IntelliLink i Opel OnStar s proširenim uslugama
  • Prvoklasan omjer cijene i performansi: Grand Sport od 25 940 eura, Sports Tourer od 26 940 eura – uključujući cijeli niz sustava za pomoć namijenjenih vozaču

Rüsselsheim. Posve nova Opel Insignia izgleda izvanredno. Krasi je sportska elegancija velikog kupea, njena posve nova arhitektura čini je beskompromisno prostranom i doista zabavnom za vožnju, a nudi i iznimne značajke povezane sa sigurnošću i udobnošću baš kao što se očekuje od modela s vrha ponude. Druga generacija Insignije impresionira svojim predivnim vanjskim linijama i vrhunskom atmosferom wellnessa iznutra, nego nudi i najširu lepezu inteligentnih tehnologija – od trendovskih prednjih svjetala Opel IntelliLux LED® Matrix i vrlo profinjenog sustava pogona na sve kotače s vektorskom raspodjelom okretnog momenta do ultramodernih sustava pomoći namijenjenih vozaču i naprednog projekcijskog zaslona. Insignia dolazi i s prvoklasnim mogućnostima povezivanja tipičnima za Opel s integracijom s pametnim telefonima, koje sada nude novu značajku u sklopu servisa Opel OnStar – osobnog pomoćnika koji omogućuje putnicima u Insigniji da rezerviraju hotelske sobe uz pomoć OnStar savjetnika. Ukupno gledajući, nova Insignia zadivljuje visokom razinom agilnosti i preciznosti u vožnji, većom prostranošću i vrhunskim omjerom cijene i performansi koja je sada, više nego ikad prije, čini konkurencijom pred kojom treba strepiti, čak i za modele premium robnih marki.

Prvi put za Opel nova generacija Insignije dostupna je s inteligentnim sustavom pogona na sve kotače s vektoriranjem okretnog momenta – točnije njegovom raspodjelom na pojedine kotače, osmerostupanjskim automatskim mjenjačem i kamerom koja pokriva 360°. Zajedno s novom generacijom turbo motora, do 200 kg manjom masom (ovisno o varijanti) i nižim položajem sjedenja, nova Insignia Grand Sport i Sports Tourer agilnije su nego ikad prije i nude vozaču izvanredno izravno i zadovoljavajuće iskustvo vožnje. Nova je Insignia i opremljena brojnim pomoćnim sustavima najnovije generacije, ali ne brine samo za sigurnost svojih putnika: to je prvi Opel s aktivnim aluminijskim poklopcem motora koji se u slučaju sudara s pješakom podiže u milisekundi da bi se povećao razmak između dijelova motora i tako značajno poboljšala zaštita.

“Opel je novom Insignijom Grand Sport još jednom pogodio 'u sridu'. Nijedan drugi automobil u Insignijinoj klasi ne može se pohvaliti tolikim brojem ultramodernih tehnologija. Učinili smo je laganom, agilnom i izvanredno zabavnom za vožnju. A naši su joj dizajneri podarili iznimnu kombinaciju elegancije i sportskog duha kojoj će zavidjeti i automobili iz viših klasa i s višim cijenama“, rekao je glavni izvršni direktor Opela dr. Karl-Thomas Neumann.

Novi je model tako savršeno pozicioniran da čak i nadmaši uspjeh prve generacije Insignije, a valja imati na umu da je taj “Automobil 2009. godine” prodaj u 900 000 primjeraka. Nova Opel Insignia Grand Sport i Sports Tourer nedavno su javno prvi put pokazale sve svoje kvalitete tijekom premijere na Ženevskom sajmu automobila.

Čiste emocije: dizajn inspiriran studijom Monza Concept

Studija Monza Concept koja je zadivila mnoge bila je inspiracija za dizajn interijera i eksterijera nove Insignije Grand Sport i Sports Tourer jer je, naposljetku, misija bila napraviti da novi Opelov model s vrha ponude izgleda jednako kvalitetno i sportski kao taj konceptni automobil.

Rezultati govore sami za sebe. Insignia Grand Sport izgleda vitkije koliko i jest lakša. Nova generacija ukupno ima 175 kg manje, a novi Sports Tourer čak do 200 kg manje od prethodnog modela. Dok je međuosovinski razmak njene posve nove arhitekture narastao 92 mm, prednji i stražnji prevjes znatno su smanjeni, a trag kotača proširen 11 mm. To Insigniji Grand Sport daje proporcije koje su karakterističnije za automobile s pogonom na stražnje kotače iz viših klasa. 29 mm niža spuštajuća linija krova, istaknuta rešetka s tankim prednjim svjetlima i elegantna silueta podsjećaju na četverovratni kupe. Novi Grand Sport izgleda doista elegantno: krasi ga vrhunski koeficijent otpora zraka od 0,26, što ga čini jednim od najaerodinamičnijih vozila u klasi.

Nova Insignia Grand Sport preuzela je brojne elemente od sportske studije Monza Concept, ali Insignia Sports Tourerto je odvela korak dalje. Novi model izgleda puno sportskije i agilnije. Njen robustan stav dodatno naglašavaju veći međuosovinski razmak, smanjeni prednji prevjes i širi prednji i stražnji trag kotača. Opelova oštrica koja počinje kod prednjih vrata i diže se prema stražnjima pomaže voditi pogled s prednjeg na stražnji dio. Kromirana oštrica prozora izravno inspirirana jednim od legendarnih dizajnerskih elemenata Monze Concept dinamički se spaja s LED stražnjim svjetlima i vizualno spušta samo 1500 mm visoku Insigniju Sports Tourer, dajući joj još sportskiji izgled. Srebrni krovni nosači (standardni u svim razinama opreme) naglašavaju taj visokokvalitetni dizajn.

Ugodno praktična: unutrašnjost koja jamči wellness

Posvećenost i najmanjim detaljima primjetna je i u unutrašnjosti nove Insignije. Kao eksterijer, i kokpit jasno odražava Opelovu dizajnersku filozofiju prema kojoj umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost. Vozač koji sjedi niže nego u prethodnom modelu, pa je tako bolje integriran s vozilom i može uživati u sportskijem, izravnijem i intenzivnijem iskustvu vožnje. Puno je pažnje posvećeno kontrolama i sučelju informacijsko-multimedijskog sustava. Dok projekcijski zaslon naglašava digitalni karakter instrumenata, dodirni zaslon sustava IntelliLink bez okvira odiše profinjenošću i tehničkim karakterom. Brojnim se funkcijama upravlja putem dodirnog zaslona radi pojednostavnjenja sučelja. Središnji dio konzole dizajniran je s tri funkcionalne zone kontrola (s vrha prema dolje: informacijsko-multimedijski sustav / klimatizacija / pomoćni sustavi) radi bržeg i intuitivnog upravljanja.

Zapremina prtljažnika Insignije Grand Sport od 490 do 1450 litara prilično je impresivan, dok novi Sports Tourer nudi maksimalno 1665 litara, što je preko 130 litara više od prošlog modela. A izvrsnu vidljivost pruža opcionalni panoramski krovni prozor dimenzija 1400 x 860 mm koji se proteže iznad glava putnika na stražnjoj klupi.

Sports Tourer nudi nove praktične detalje: da bi utovar stvari u prtljažnik bio što lakši, poklopac prtljažnika može se otvoriti jednostavnim pokretom noge, odnosno bez dodirivanja automobila. U kombinaciji sa značajkom otvaranja i pokretanja vozila bez ključa jednostavan pokret potkoljenicom ispod stražnjeg odbojnika dovoljan je za otvaranje poklopca prtljažnika, a sljedeći takav pokret ispod odbojnika zatvara prtljažnik. Taj pametni sustav može otkriti prepreku i zaustaviti mehanizam u slučaju nužde. A tu je i sitnica koja se tiče poklopca otvora spremnika za gorivo: nema ga kod nove generacije Insignije. No Opelovi ga inženjeri nisu zaboravili, nego su odlučili da uobičajeni poklopac s navojima nije potreban. Sada je punjenje spremnika s gorivom lakše, brže i prije svega čišće.

Pogonske tehnologije koje povećavaju užitak u vožnji

Nova Insignia dinamična je za vožnju kao što i izgleda. Od predstavljanja dostupna je s cijelim nizom učinkovitih motora s turbopunjačem i mjenjača najnovije generacije. Oni su osmišljeni da ponude izvrsnu učinkovitost u potrošnji goriva u stvarnim uvjetima i time niske troškove. Testovi provedeni u skladu s WLTP voznim ciklusom (Globalno usklađen testni postupak za laka vozila koji u usporedbi s NEDC-om koji je trenutačno u upotrebi bolje odražava stvarno ponašanje u vožnji) pokazuju da je potrošnja goriva za motore veće zapremine dostupne s novom Insignijom (benzinski: 1,5-litarski Turbo; dizelski: 1.6 CDTI) od 3 do 10 % manja nego istovrsne varijante prošle generacije.

Portfelj motora počinje s novoosmišljenim iznimno učinkovitim benzinskim agregatom 1,5-litarskim turbom sa 103 kW/140 KS i 121 kW/165 KS (potrošnja goriva prema NEDC-u za Grand Sport: gradska vožnja 7,3 l/100 km, otvorena cesta 4,8 – 4,7 l/100 km, kombinirano 5,7 l/100 km; 130 – 129 g/km CO2; potrošnja goriva prema NEDC-u za Sports Tourer: gradska vožnja 7,7 – 7,5 l/100 km, otvorena cesta 5,3 – 4,8 l/100 km, kombinirano 6,2 – 5,8 l/100 km, 141 – 132 g/km CO2).

Zatim valja istaknuti benzinski motor s vrha ponude za novu Insigniju. Taj 2-litarski turbo nudi 191 kW/260 KSi vršni okretni moment od 400 Nm između 3000 i 4000 okretaja u minuti (potrošnja goriva prema NEDC-u za Grand Sport: gradska vožnja 11 l/100 km, otvorena cesta 7 l/100 km, kombinirano 8,4 l/100 km; 197 g/km CO2; potrošnja goriva prema NEDC-u za Sports Tourer: gradska vožnja 11,5 l/100 km, otvorena cesta 7 l/100 km, kombinirano 8,7 l/100 km, 199 g/km CO2). Taj 2-litarski motor s četiri cilindra dolazi u kombinaciji s posve novim osmerostupanjskim automatskim mjenjačem kod kojeg se stupnjevi prijenosa mijenjaju posebno glatko, vrlo profinjenim pogonom na sve kotače svektorskom raspodjelom okretnog momenta – jedinstvenom značajkom u segmentu srednje velikih vozila. Kod tog tehnološki naprednog sustava pogona na sve kotače dvije spojke s više pločica zamjenjuju uobičajeni diferencijal na stražnjoj osovini, pa kotači mogu pojedinačno ubrzavati u djeliću sekunde, ovisno o voznoj situaciji.

Ponudu pogonskih sustava za Grands Sport zaokružuje novi šesterostupanjski ručni mjenjač za popularne 1,6-litarske dizelske motore snage 81 kW/110 KS (potrošnja goriva prema NEDC-u za Grand Sport: gradska vožnja 5,1 – 4,6 l/100 km, otvorena cesta 3,9 – 3,6 l/100 km, kombinirano 4,3 – 4 l/100 km; 114 – 105 g/km CO2). Iznad njega pozicioniran je profinjeni 2-litarski dizelskimotor, koji ćeprilikom predstavljanja biti dostupan i za Sports Tourer, sa125 kW/170 KS (potrošnja goriva prema NEDC-u za Grand Sport: gradska vožnja 6,7 l/100 km, otvorena cesta 4,3 l/100 km, kombinirano 5,2 l/100 km; 136 g/km CO2; potrošnja goriva prema NEDC-u za Sports Tourer: gradska vožnja 6,9 l/100 km, otvorena cesta 4,3 l/100 km, kombinirano 5,3 l/100 km, 139 g/km CO2). Uskoro će biti dostupan veći izbor dizelskih motora za karavansku izvedbu.

Sigurnost na prvom mjestu: izvanredni pomoćni sustavi

Nova Insignia Grand Sport ne impresionira samo revolucionarnim pogonskim tehnologijama i podvozjem, nego i ultramodernim pomoćnim sustavima i značajkama povezanim sa sigurnošću. Nijedan drugi model u segmentu ne nudi tako širok raspon pametnih tehnologija kao novo izdanje Opelova modela sa samog vrha ponude.

Jedan od svijetlih primjera, i to u svakom smislu te riječi, druga je generacija Opelovih inovativnih i nagrađivanih prilagodljivih svjetalaIntelliLux LED® Matrix koja se sada sastoje od 32 LED segmenta, što je dvostruko više nego kod Astre, koji preuzimaju funkciju dugih svjetala. Povećan broj LED segmenata omogućuje da se različiti svjetlosni uzorci još preciznije prilagode prevladavajućoj prometnoj situaciji, a prijelazi su brži i glatkiji. Da bi se dodatno poboljšala vidljivost tijekom vožnje u zavojima uz puna duga svjetla, Opelovi su inženjeri prednjim svjetlima IntelliLux LED® s matricom nove Insignije dodali inovativnu funkciju aktivnog svjetla u zavojima. U skladu s kutem upravljača intenzitet svjetla koje daju LED segmenti koji osvjetljuju unutrašnju krivulju povećava se kako bi se bolje osvijetlila cesta ispred, dok se osvjetljenje vanjskog dijela krivulje zavoja zatamnjuje. I na kraju, dodatno specijalizirano LED usmjereno svjetlo smješteno unutar modula za kratka svjetla nudi dodatno osvjetljenje pri punim dugim svjetlima do 400 m.

Dodatni sustavi koji služe kao pomoć vozaču:

  • projekcijski zaslonprojicira podatke kao što su brzina, prometni znakovi, postavljena vrijednost graničnika brzine i prilagodljive kontrole brzine ili smjer navigacije na vjetrobransko staklo izravno u razini vozačeva pogleda
  • kamera koja pokriva 360° sastoji se zapravo od četiri pojedinačne kamere, po jedne sa svake strane automobila i omogućuje prikaz od 360 stupnjeva nalik na vidno polje ptice i time olakšava svaki manevar prilikom parkiranja ili vožnje malom brzinom
  • prilagodljiva kontrola brzine (ACC)s automatskim kočenjem u nuždi pomoćuradarskog senzora mjeri udaljenost od vozila ispred i njoj prilagođava brzinu te ako je potrebno, pokreće automatsko kočenje u nuždi
  • pomoć u držanju vozne trake s automatskom korekcijom upravljanja–ako sustav registrira da automobil nenamjerno izlazi iz svoje trake, pokazuje to na zaslonu i pokušava to aktivno onemogućiti blagim pokretima upravljača
  • upozorenje na objekte lijevo i desno iza vozila: ovaj sustav koristi radarske senzore u stražnjem odbojniku da bi otkrio objekte koji dolaze s udaljenosti od najviše 20 metara i kutem od 90 stupnjeva s lijeve i desne strane iza vozila, što je vrlo korisno prilikom izlaženja unatrag s parkirnog mjesta

Prvoklasno: vrhunska udobnost i informacijsko-multimedijski sustavi

Nova generacija Insignije postavlja standarde i u udobnosti. Najbolji primjer: nova generacija premium ergonomskih sjedala koje je certificirala organizacija „Aktion Gesunder Rücken” (Kampanja za zdravija leđa). Ona nude jedinstvenu kombinaciju električno podesivih bočnih dijelova sjedala te funkcijamasaže, pamćenja položaja i ventilacije uz višestruke standardne mogućnosti prilagodbe. I putnici u stražnjem dijelu vozila mogu se veseliti većoj udobnosti jer je, kao kod vozačkog i suvozačkog sjedala, dostupno i grijanje dvaju vanjskih stražnjih sjedala. Grijano prednje vjetrobransko staklo osigurava brzo dobru vidljivost za hladnih zimskih dana, dok grijani upravljač ugodno grije vozačeve ruke.

Najnoviji sustavi IntelliLink kompatibilni s platformama Apple CarPlay i Android Auto osiguravaju izvanrednu zabavu i mogućnosti povezivanja – oboje već uobičajeni za Opel. Tako se pametni telefon može lako integrirati s informacijsko-multimedijskim sustavom vozila i istovremeno se bežično puniti. Tu je, očekivano, i revolucionarni pomoćnik za povezivanje i usluge koji funkcionira 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu – Opel OnStar. On nudi usluge od automatskog odaziva u slučaju sudara do pomoći u slučaju krađe vozila. Nova usluga osobnog pomoćnika koja će omogućivati putnicima da zatraže od Opel OnStar savjetnika da, primjerice, rezerviraju hotelsku sobu ili pronađu parkirno mjesto bit će predstavljena kad i nova Insignia. 4G LTE Wi-Fi hotspot servisa OnStar omogućuje svim putnicima u Insigniji da povežu svoje mobilne uređaje s internetom.

Novi Opelov model s vrha ponude može se naručiti u limuzinskoj varijanti Grand Sport po početnoj cijeni od 25 940 eura te kao karavan Sports Tourer od 26 940 eura (preporučena maloprodajna cijena s PDV-om u Njemačkoj).

Elegancija i lakoća: Opel Insignia plijeni poglede

  • Insignia Grand Sport: dinamična silueta koja podsjeća na veliki kupe
  • Insignia Sports Tourer: sportske linije inspirirane studijom Monza Concept
  • Robusna, agilna, zabavna: Insigniju jednako lijepo voziti i gledati
  • Olakšana: nova generacija je do 200 kg lakša
  • Prostrana: više prostora u kabini povećava ugodnost za vozača i putnike

Rüsselsheim. Posve nova arhitektura, povećan međuosovinski razmak i dojmljiv dizajn: nova Insignia Grand Sport i Sports Tourer plijenit će poglede sviju i prije nego se pojavi na cesti. Naziv “Grand Sport” za limuzinu već otkriva da je nova Insignia sa svojim premium izgledom i osjećajem pravi model s vrha ponude. Njene dinamične linije skrivaju prvoklasnu unutrašnjost. Vozači izvedbi Grand Sport i Sports Tourer veselit će se kokpitu savršeno prilagođenom njihovim potrebama, ali i putnici na stražnjem sjedalu uživat će u više prostora i iskusiti posve nov osjećaj prostranosti.

Čiste emocije: dizajn inspiriran studijom Monza Concept

Nije slučajno studija Monza Concept koja je zadivila mnoge bila inspiracija za dizajn interijera i eksterijera nove Insignije Grand Sport: model Monze stajao je u dizajnerskom studiju dok su dizajneri stvarali novi Opelov model s vrha ponude. Njihova je misija bila napraviti da nova Insignia izgleda jednako kvalitetno, elegantno i sportski kao konceptni automobil.

Rezultat govori sam za sebe. Otkad je postala lakša, nova Insignia Grand Sport izgleda nevjerojatno elegantno. Usprkos malenom rastu u dužinu (4897 mm) u usporedbi s prethodnim modelom, uspjela je „skinuti“ oko 60 kg samo u osnovnoj metalnoj konstrukciji. Nova generacija ukupno ima 175 kg manje od trenutno aktualnog modela. Dok je međuosovinski razmak njene posve nove arhitekture narastao 92 mm, prednji i stražnji prevjes znatno su smanjeni, a trag kotača proširen 11 mm. To Insigniji Grand Sport daje proporcije koje su karakterističnije za automobile s pogonom na stražnje kotače iz viših klasa. 29 mm niža spuštajuća linija krova nove Insignije dodaje njenom dramatičnom izgledu: ima sportsku i elegantnu siluetu kupea.

Istaknuta rešetka i tanka prednja svjetla izravno su inspirirana Monza Conceptom i povećavaju širok vodoravan dojam prednjeg dijela te ga čine robusnim. Rešetka je smještena niže nego kod aktualnog modela i dodatno naglašava robustan stav. Oblik bočnih prozora naglašen je gornjom kromiranom prečkom, a nije posve obrubljen kromiranom trakom, dok linija krova koja podsjeća na kupe grafički spušta automobil i naglašava izdužen dojam koji ostavlja. Donji dio vrata u obliku oštrice koji sjajno reflektira svjetlo privlači pogled prema stražnjem dijelu vozila. Nova Insignia Grand Sport sportska je kao što i izgleda: krasi je vrhunski koeficijent otpora zraka od 0,26 što je čini jednim od najaerodinamičnijih vozila u klasi.

Straga se jasne i čiste linije kombiniraju s tankim i preciznim LED svjetlima u obliku dvostrukog krila koja također čine da automobil izgleda šire. Novodizajnirano središnje LED stop-svjetlo smješteno na sredini integrirano je u liniju krova i pomaže da stražnji dio izgleda više hi-tech, nalik na vozila premium robnih marki.

“Proporcijama i svakim detaljem htjeli smo novoj Insigniji Grand Sport dati dojam luksuzne kvalitete“, rekao je Mark Adams, potpredsjednik dizajna za Europu. „Njen dizajn kombinira zaobljenost i profinjene površine s oštrim i preciznim linijama da bi se dodatno naglasile dramatične proporcije: izgleda duže, niže i šire nego što zapravo jest i definitivno izgleda luksuzno. Svaka značajka dizajna odražava tehničko znanje i vrhunsku preciznost. Nova Insignia pruža izvanrednu vrijednost za novac uz auru automobila iz premium, gornje klase.“

Studija postaje stvarnost: elegantna i praktična Insignia Sports Tourer

Nova Insignia Grand Sport već je preuzela brojne dizajnerske elemente od konceptnog modela Monza Concept, ali ga nova generacija Insignije Sports Tourer vodi korak dalje. Premda su vanjske dimenzije malo narasle na 4986 mm, novopridošli model izgleda puno više sportski i agilno. Trag kotača povećan je za 11 mm, rešetka je sada dojmljivija, a prednja svjetla koja je inspirirala Monza Concept pojačavaju taj dojam. Stav automobila naglašava međuosovinski razmak koji je produljen 92 mm i sada iznosi 2829 mm, a prednji prevjes smanjen je 20 mm. Opelova oštrica koja počinje kod prednjih vrata i prostire se prema stražnjem kraju čini da pogled klizi s prednjeg na stražnji dio. Kromirani obrub prozora dinamički se spaja s LED stražnjim svjetlima i čini da niska Insignia Sports Tourer, koja je visoka samo 1483 mm, izgleda još sportskije. Srebrni krovni nosači (standardni u svim paketima opreme) pomažu da automobil izgleda duže, niže i naglašavaju dizajn visoke kvalitete.

Srodstvo Insignije Sports Tourer s konceptnom Monzom Concept posebno je vidljivo u stražnjem dijelu: oblik se doima puno lakšim nego prije, pri čemu novi model definiraju čiste linije. Zajedno s tankim i lagano izbočenim LED stražnjim svjetlima dizajniranim u obliku dvostrukog krila one pomažu da stražnji dio Opelova modela s vrha ponude ostavlja snažan dojam. Visokotehnološki izgled konceptne Monze tako postaje stvarnost.

Pažnja posvećena detaljima: vrhunska udobnost i kvaliteta izrade u kabini

Posvećenost i najmanjim detaljima primjetna je i u unutrašnjosti izvedbi Grand Sport i Sports Tourer. Kokpit jasno odražava Opelovu dizajnersku filozofiju prema kojoj umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost. Ploča s instrumentima sastoji se od blago skulpturiranih površina, jasno je usmjerena na vozača i prostire se vodoravno u širinu. Sveobuhvatan dizajn jasno odražava osjećaj učinkovitosti, preciznosti i prostranosti. Putnici na stražnjoj klupi znat će cijeniti novi dizajn i prerađene proporcije. Produljen međuosovinski razmak i posve nove dimenzije daju im 32 mm više prostora u predjelu kukova (Sports Tourer: 27 mm), 25 mm više mjesta za ramena i koljena te 8 mm više prostora za glavu (Sports Tourer: 31 mm). Impresivan je i kapacitet prtljažnika Insignije Grand Sport od 490 do 1450 litara, dok novi Sports Tourer nudi maksimalno 1665 litara, što je preko 130 litara više od starog modela.Vrhunsku udobnost nudi opcionalni panoramski krovni prozor dimenzija 1400 x 860 mm koji se proteže skroz iznad glava putnika na stražnjoj klupi.

Kod limuzine i karavana kokpit je posve prilagođen vozaču koji sjedi 3 cm niže nego u prethodnom modelu Grand Sport, pa je tako bolje integriran s vozilom i može uživati u sportskijem, izravnijem i intenzivnijem iskustvu vožnje. Prilično velika središnja konzola koja dodatno okružuje vozača nudi osjećaj sjedenja u automobilu iz više klase. Čiste linije, ugodne površine i prvoklasna obrada mekih materijala u svim zonama dodira također pridonose izvanrednom osjećaju wellnessa i elegancije. Sveukupno iskustvo intuitivno je i elegantno u svojoj jednostavnosti.

Puno je pažnje posvećeno kontrolama i sučelju informacijsko-multimedijskog sustava. Dodirni zaslon sustava IntelliLink bez obruba privlačan je i odiše profinjenim i tehničkim šarmom. Mnogim se funkcijama upravlja putem dodirnog zaslona da bi se pojednostavnilo sučelje, dok su tri skupine gumba dizajnirane kako bi omogućile brzo i intuitivno upravljanje: gornji gumbi služe za glavne funkcije informacijsko-multimedijskog sustava, središnji za klimatizaciju i grijanje, a donji za kontrole pomoćnih sustava za vozača. Taj vrlo jednostavan raspored služi tome da vozač i putnici ne moraju da putem dodirnog zaslona ulaziti u podizbornike da bi pronašli osnovne funkcije.

Sigurnije nego ikad prije: vožnja sa svjetlima IntelliLux LED®

  • Precizna i ne zasljepljuju: svjetla Matrixsa svoja 32 LED segmenta pretvaraju noć u dan
  • Nove funkcije: dodatna reflektorska rasvjeta i rasvjeta zavoja
  • Vrhunska zaštita: pomoć pri držanju trake, automatsko kočenje u slučaju nužde itd.
  • Sve pod nadzorom: projekcijski zaslon, kamera koja pokriva 360 stupnjeva i upozorenje na poprečni promet

Rüsselsheim. Nova Opel Insignia elegantna je, sportska, praktična – i prvenstveno sigurna. Na temelju naširoko hvaljenog Astrinog sustava prilagodljivih svjetala LED Matrix Opelovi su inženjeri razvili novu generaciju svjetala IntelliLux LED®Matrix za novu Insignia Grand Sport i Sports Tourer – bržih, preciznijih i snažnijih, sa snopom dugih svjetala raspona do 400 metara. Značajke kao što su pomoć pri držanju trake s automatskom korekcijom upravljanja, prilagodljiva kontrola brzine s automatskim kočenjem u nuždi, novim projekcijskim zaslonom i kamerom koja pokriva 360° dodatno povećavaju sigurnost vozača, putnika i ostalih sudionika u prometu. Dodatni sustavi utemeljeni na radaru i kameri upotpunjuju ponudu elektroničkih pomagača. Nijedan drugi automobil u klasi nema toliko revolucionarnih tehnologija kao nova Insignia.

Od tih će naprednih tehnologija imati koristi čak i osobe koje ne sjede u novoj Insigniji. Naime, to je prvi Opel s aktivnim poklopcem motora koji značajno poboljšava zaštitu pješaka. U slučaju prometne nezgode koja uključuje pješaka aluminijski se poklopac motora podiže u nekoliko milisekundi da bi povećao udaljenost od tvrdih dijelova bloka motora.


Novost: sljedeća generacija tehnologije IntelliLux LED®

Nova generacija svjetala IntelliLux LED®Matrixpretvara viziju u stvarnost: kad je Opel predstavio vizionarsku studiju Monza Concept na sajmu IAA 2013. i glavni izvršni direktor dr. Karl-Thomas Neumann najavio da ona pokazuje što možemo očekivati od Opelovih automobila u budućnosti, tvrtkini stručnjaci za vanjska svjetla znali su da je pred njima veliki posao. Upravo su finalno dotjerivali prednja svjetlaIntelliLux LED® Matrix za novu Opel Astru, koja su se sastojala od 16 LED segmenata koji automatski i stalno prilagođavaju doseg i raspodjelu svjetlosnog snopa svakoj prometnoj situaciji. I još dok su se divili prekrasnoj Monzi Concept i njenom vizionarskom dizajnu, Opelovi su stručnjaci za svjetla razmišljali kako će svoju inovativnu tehnologiju svjetala s matricom ukomponirati u ultratanka prednja svjetla nove generacije Insignije.

Vjetar u leđa Opelovim stručnjacima za svjetla, na radost svih kupaca Insignije: razvoj upotrebe LED svjetala kreće se brzinom svjetlosti. Tijekom razvoja Astre LED-ice su postale još kompaktnije i snažnije, a Opelovi su inženjeri upotrijebili puno bolje performanse da bi u prednja svjetla nove Insignije, inspirirana studijom Monza Concept, smjestili dvostruko više LED segmenata (32) nego kod Astre.

Brža, preciznija, dalekometnija: kako IntelliLux LED®funkcionira kod Insignije

Rezultat je impresivan: ne samo da su prednja svjetla sada elegantnija zahvaljujući glatkijim prijelazima između većeg broja LED segmenta, nego se i svjetlosni snopovi mogu preciznije prilagođavati. Prilagodljiva prednja svjetla IntelliLux LED® Matrix nove Insignije tako nude još više još žarkijeg svjetla.

“Znamo prema primjeru Astre koliko kupci cijene prednosti prednjih svjetala IntelliLux LED® Matrix”, rekao je Ingolf Schneider, voditelj inženjerske grupe za vanjsko osvjetljenje. “S posve novom Insignijom predstavljamo na tržištu još napredniju drugu generaciju ove inovativne tehnologije s nekoliko dodatnih funkcija koje još unaprjeđuju noćnu vidljivost.”

Da bi se dodatno poboljšala vidljivost tijekom vožnje u zavojima s dugim svjetlima inženjeri su novim prednjim svjetlima IntelliLux LED®Matrix nove Insignije dodali novu funkciju. Intenzitet svjetla unutrašnjih segmenata matrice raste u skladu s kutom upravljača kako bi se povećalo osvjetljenje zavoja. Svako prednje svjetlo IntelliLux LED®dolazi i s reflektorskim dugim svjetlom koje dodatno osvjetljava na udaljenosti do 400 m pri korištenju dugih svjetala. Time se vozačima nove Insignije još poboljšava dalekometna vidljivost.

Usprkos futurističkom DNK-u posuđenom od vizionarske Monze Concept, prilagodljiva prednja svjetla IntelliLux LED®Matrix nove Opel Insignije ne mogu biti jednostavnija za rukovanje: čim automobil izađe iz urbanog područja, prednja svjetla IntelliLux LED®automatski se uključuju, a zatim neprestano prilagođavaju doseg i raspodjelu svjetlosnog snopa konkretnoj prometnoj situaciji, bilo da se radi o vožnji u gradu, po otvorenoj cesti, na autocesti, skretanju ili vožnji u zavoju. Ovaj revolucionarni sustav doslovno pretvara noć u dan za vozače i putnike nove Opel Insignije, a da pritom ne zasljepljuje druge sudionike u prometu.

Ovako funkcionira sigurnost: vrhunski pomoćni sustavi

Uz to, nova Insignia zadivljuje još i brojnim ultramodernim pomoćnim sustavima. Nijedan drugi automobil u ovoj klasi ne može se pohvaliti tako bogatom ponudom inteligentnih tehnologija kao nova generacija Opelova modela s vrha ponude.

Nove značajke sustava namijenjenih za pomoć vozaču obuhvaćaju sljedeće:

  • projekcijski zaslon: podacikao što su oni o brzini, prometnim znakovima, postavljenoj brzini graničnika brzine i prilagodljive kontrole brzine zajedno sa smjerom navigacije projiciraju se na vjetrobransko staklo; vozači tako imaju sve izravno u svojoj liniji pogleda tako da njihove oči mogu u svakom trenutku pratiti cestu
  • prilagodljiva kontrola brzine (ACC)s automatskim kočenjem u nuždi: koristi kameru i radarske senzore da mjeri udaljenost od vozila ispred i njoj prilagođava brzinu; ako se ta udaljenost naglo smanji kad vozač ispred naglo zakoči, uključuju se crvene LED-ice na vjetrobranskom staklu/projekcijskom zaslonu i oglašava se zvučno upozorenje; istovremeno ACC pokreće automatsko kočenje u nuždi – i to brže nego što bi mogla reagirati osoba
  • pomoć u držanju prometne trake s automatskom korekcijom upravljanja: vožnja uvijek zahtijeva punu pažnju, pa ako sustav otkrije da vozilo nenamjerno izlazi iz prometne trake, blago će pomicati upravljač kako bi to onemogućio te to prikazati na zaslonu; sve se to zbiva kad se automobil kreće brzinama između 60 i 180 km/h

Njih nadopunjuju pomoćni sustavi koji vozačima Insignije nude izvanrednu sveobuhvatnu preglednost, tako da njihove prednosti doista dolaze do izražaja u gradskoj vožnji:

  • prvi put kod Opela, kamera koja pokriva 360°:sastoji se od četiri pojedinačne kamere, po jedne sa svake strane automobila; ovaj kombinirani sustav omogućuje opcionalni pregled iz ptičje perspektive koji pokriva 360 stupnjeva i znatno olakšava svako parkiranje i manevar tijekom vožnje malom brzinom; vozač tako može sve nadgledati putem zaslona sustava IntelliLink na središnjoj konzoli – više se nije potrebno osvrtati uz neugodno istezanje vrata
  • stražnja kamera:prikazuje područje iza vozila na dodirnom zaslonu sustava IntelliLinkčim se aktivira stupanj prijenosa za vožnju unatrag; na zaslonu se prikazuju dinamičke crte vodilice koje se temelje na kutu upravljača i olakšavaju točnu vožnju unatrag na parkirno mjesto
  • upozorenje na objekte lijevo i desno iza vozila: ovaj sustav koristi radarske senzore u stražnjem odbojniku da bi otkrio objekte koji dolaze s udaljenosti od najviše 20 metara i kutem od 90 stupnjeva s lijeve i desne strane iza vozila, što je vrlo korisno prilikom izlaženja unatrag s parkirnog mjesta uz ograničenu preglednost


  • napredna pomoć pri parkiranju: ultrazvučni senzori u prednjem i stražnjem odbojniku Insignije prepoznaju odgovarajuća parkirna mjesta i otkrivaju moguće prepreke; kad se pronađe parkirno mjesto, sustav automatski parkira vozilo, a da vozač pritom ne mora ni dodirnuti upravljač, nego samo kontrolira papučice i promjenu stupnja prijenosa; vozila s automatskim mjenjačima nude i pomoć prilikom kočenja oko rubova parkirnog mjesta

Ponudu zaokružuje cijeli niz dodatnih automatskih pomoćnih sustava utemeljenih na radaru i kameri te čine vožnju nove Insignije još sigurnijom. To obuhvaća u praksi već dokazane sustave poput sljedećih:

  • upozorenje na promjenu prometne trake dolazi supozorenjem na objekt u mrtvom kutu: radarski senzori usmjereni straga pokrivaju raspon od 70 metara iza lijevog i desnog vanjskog retrovizora, upozoravajući vozača tako na sudionike u prometu u susjednim trakama koji mu se približavaju; sustav sprječava sudare do kojih bi moglo doći da vozač pokuša promijeniti traku dok su u njoj druga vozila
  • pokazatelj udaljenosti od vozila ispredna središnjem infozaslonu:koristi prednju kameru ili prednji radar da bi otkrio vozila ispred koja se kreću na cesti i računa udaljenost od njih u sekundama, što je korisnije vozaču za procjenu od udaljenosti u metrima; stilizirani zeleni automobil simbolizira vozilo ispred; ako udaljenost nije dovoljna, aktivira se upozorenje na premalu udaljenost i simbol poprima žutu boju
  • upozorenje na frontalni sudar: pomaže vozaču u izbjegavanju frontalnih sudara s postavkama kočenja u nuždi ovisnog o situaciji; ako se Insignia prebrzo približava vozilu ispred, sustav upozorava vozača glasnim zvučnim signalom, vizualnim signalom na ploči s instrumentima i LED projekcijom na vjetrobranskom staklu; vozač može birati između postavki „blizu“, „srednje“ i „daleko“
  • pomoć u prepoznavanju prometnih znakova (Traffic Sign Assist, TSA):najnovija generacija TSA-a može otkriti i prikazati okrugle znakove izričitih naredbi kao što su ograničenja brzine i njihov prestanak važenja kao i brojne trokutaste znakove opasnosti; sustav obrađuje podatke koje dobiva od prednje kamere i kartografske podatke preuzete od opcionalnog navigacijskog sustava; ograničenja brzine vidljiva su i na projekcijskom zaslonu ako je on prisutan

Nova Insignia Grand Sport i Sports Tourer: mogućnosti povezivanja i informacijsko-multimedijski sustavi

Servisi, pametni telefoni, zvuk: vrhunske mogućnosti povezivanja za novu Opel Insigniju

  • Osobni pomoćnik: nove usluge u sklopu servisa OnStar olakšavaju rezervaciju hotela i parkiranje
  • Informacijsko-multimedijski sustavi IntelliLink: integracija mobitela pomoću platformi Apple CarPlay i Android Auto
  • Osjetite ritam: zvučni sustav Bose za više uživanja u zvuku

Rüsselsheim. Jeste li se ikad panično vozili gradom tražeći odgovarajuću hotelsku sobu jer je niste mogli unaprijed rezervirati? Jeste li išli na koncert ili nogometnu utakmicu, a da prije toga niste znali gdje ćete naći parkirno mjesto za automobil? Obje situacije poznate su većini vozača, no sada postaju prošlost zahvaljujući posve novim uslugama u ponudi servisa Opel OnStar koje će postati dostupne predstavljanjem nove Insignije. Novi osobni pomoćnik OnStar nudi pretplatnicima priliku da dodirom plavog OnStar gumba. Te dvije nove usluge pridružuju se već impresivnoj ponudi servisa Opel OnStar koja između ostalog obuhvaća snažni 4G/LTE Wi-Fi hotspot, preuzimanje odredišta, pomoć na cesti i automatski odaziv u slučaju sudara – primjerice, radi besprijekornog internetskog streaminga zvuka.

Standardni sustav R4.0 IntelliLink dolazi s uobičajenim intuitivnim dodirnim zaslonom u boji dijagonale 17,8 cm, dok opcionalno rješenje Navi 900 IntelliLink s integriranim navigacijskim sustavom dolazi s kapacitivnim dodirnim zaslonom u boji dijagonale 20,3 cm. Kartografski podaci sustava Navi 900 IntelliLink pokrivaju cijelu Europu, a uz Opel OnStar odredišta koja daje OnStar savjetnik ili ona koja se unaprijed šalju putem aplikacije myOpel za pametne telefone mogu se preuzeti izravno na navigacijski sustav.

Oba radija dolaze s mogućnošću hands-free povezivanja s mobitelima putem Bluetootha®i streaminga zvuka. Digitalno emitiranje zvuka DAB+, koje je također dostupno kao opcija,omogućuje bolji odabir i prijem radijskog programa.Uz to, Navi 900 IntelliLink ne nudi samo integrirano rješenje za navigaciju, nego i visoku razinu personalizacije – početni zaslon može se prilagoditi korisnikovim preferencijama. Na temelju koncepta vlastitih favorita korisnici mogu prilagoditi informacijsko-multimedijski sustav vlastitim potrebama. Moguće je pohraniti do 60 favorita, uključujući radijske postaje, telefonske kontakte, playliste, odredišta navigacijskog sustava itd.

Vrhunski zvuk i prateći detalji

Vlasnici Insignije koji su i audiofili moći će dodatno unaprijediti svoje iskustvo slušanja glazbe u automobilu odabirom opcionalnog zvučnog sustava renomirane robne marke. Bose®. Opelovi akustički inženjeri blisko su surađivali s kolegama iz Bosea da bi osigurali da sustav nudi baš onakav zvuk kakav su izvođači zamislili tijekom stvaranja skladbe. Da bi se postigao takav impresivan zvuk, sustav posve koristi dostupan prostor u automobilu rabeći osam visokokvalitetnih zvučnika – jedan 9-centimetarski Twiddler® (zvučnik za srednje visoke tonove) u središtu ploče s instrumentima, dva 2,5-centimetarska visokotonska zvučnika ispod unutrašnjeg dijela za koji su pričvršćeni bočni retrovizori, dva 16,5-centimetarska zvučnika za niske srednje tonove u prednjim vratima, dva 13-centimetarska zvučnika širokog raspona u stražnjim vratima i jedan 13-centimetarskiwoofer Richbass™ u 9,6-litarskom kućištu za basove ispod prtljažnog prostora, konstruiranom po mjeri. Svi su ti zvučnici povezani s digitalnim pojačalom s Boseovom digitalnom obradom signala koje nudi 7 kanala prilagođene ekvilizacije i aktivno upravljanje zvukom.

Privlačnost udobnosti: vrhunski ugodna vožnja u novoj Opel Insigniji

  • Topla: grijano vjetrobransko staklo, grijani upravljač, grijana prednja i vanjska stražnja sjedala
  • Udobna: premium ergonomska sjedala s funkcijama masaže, ventilacije i pamćenja položaja
  • Ugodna: više prostora u drugom redu za opuštena putovanja
  • Prilagodljiva: stražnja sjedala sklopiva u omjeru 40:20:40, Sports Tourer s paketom FlexOrganizer
  • Praktična: poklopac prtljažnika koji se aktivira pokretom noge kod varijante Sports Toureri otvor spremnika goriva bez poklopca

Rüsselsheim. Nova Opel Insignia nudi bogatu lepezu ultramodernih tehnologija koje čine vožnju sigurnijom i nenadmašnom u ovoj klasi. No nova Insignia čini putovanje na četiri kotača prvenstveno opuštenijim. Inteligentni pomoćni sustavi namijenjeni vozaču u tome igraju ključnu ulogu, ali veliku razliku čine i oprema i raspored elemenata u izvedbama Grand Sport i Sports Tourer. Repertoar elemenata koji čine vožnju ugodnom uključuje premium ergonomska vozačka i suvozačka sjedala s AGR-ovim certifikatom (Kampanja za zdravija leđa) kao i grijana sjedala u stražnjem redu, što je novost koju donosi Insignia. Grijano vjetrobransko staklo osigurava dobru vidljivost za hladnih dana.

I unutrašnjost novog Opelova modela s vrha ponude obećava izvanrednu udobnost, dok će putnici moći uživati u znatno više prostora. Uz to, Grand Sport i Sports Tourer iznimno su prilagodljivi – uzmimo za primjer trodijelnu stražnju klupu djeljivu u omjeru 40:20:40 koja se može preklopiti. To povećava maksimalnu zapreminu prtljažnika kod karavana na maksimalno 1665 litara, što je preko 130 litara više od prethodnog modela. Nova generacija je i vrlo praktična: poklopac prtljažnika Insignije Sports Tourer može se otvoriti i zatvoriti pokretom noge ispod stražnjeg odbojnika, a opcionalni paket FlexOrganizerosigurava da se svi predmeti u prtljažniku smjeste sigurno i uredno. I nadopuna goriva kod nove Insignije sada je jednostavnija, čišća i brža zahvaljujući otvoru spremnika bez poklopca.

Toplo ne samo oko srca: u novoj Insigniji nema hladnoće

Kad vozite novi Opelov model s vrha ponude ili vas u njemu voze kao putnika, nemate nikakvog razloga za strah od jesenskih ili zimskih hladnoća. Opel Insignia Grand Sport i Sports Tourer nude cijeli niz zaštitnih mjera – sve do opcionalnog tvornički ugrađenog grijača parkiranog vozila kojim se daljinski upravlja. Mreža grijanih elemenata u novoj Insigniji sastoji se od vanjskih retrovizora, prednjih sjedala, stražnjeg vjetrobrana, upravljača, vanjskih stražnjih sjedala i vjetrobranskog stakla. Grijaći element od tanke žice tiho i temeljito odmrzava vjetrobransko staklo jednostavnim pritiskom na gumb. Grijani prednji vjetrobran sprječava i zamagljivanje u vlažnim uvjetima, što dodatno poboljšava vidljivost i sigurnost.

Nova Insignia vozaču i putnicima nudi još puno načina da se zagriju. Vozači mogu uživati u luksuzu grijanog upravljača, dok grijano sjedalo nije rezervirano samo za vozača i suvozača, nego i putnike na vanjskim stražnjim sjedalima. Naprijed je grijanje podesivo, a uz opciju automatskog grijanja sjedala može se čak kontrolirati putem izbornika za personalizaciju na infozaslonu.

Vrh wellnessa kao i grijanja predstavljaju premium prednja sjedala s certifikatom ergonomičnosti od AGR-a, koja se mogu podešavati u 18 smjerova. Opel ostaje jedan od malobrojnih proizvođača automobila koji nudi sjedala s AGR-ovim certifikatom i koji ih je učinio šire dostupnima. Uz brojne mogućnosti prilagodbe, premium ergonomska prednja sjedala nove Insignije nude jedinstvenu kombinaciju električnog podešavanja bočnih dijelova sjedala i funkcija masaže, pamćenja položaja i ventilacije. Grijana zimi, ventilirana ljeti – vozačima Insignije doista će biti ugodno u premium sjedalima bez obzira na godišnje doba i temperaturu.

Još jedna istaknuta značajka nove Insignije jest grijač parkiranog vozila. Za razliku od slične prakse kod nekih konkurenata, Opel ne nudi tu korisnu funkciju kao dodatnu opremu koja se može naknadno ugraditi, nego se ona tvornički ugrađuje. Zahvaljujući tajmeru s daljinskim upravljačem i pripadajućim senzorima, Opelov model s vrha ponude dočekuje svoje putnike u hladna zimska jutra s kabinom ugodno zagrijanom na unaprijed odabranu temperaturu – kabina je topla, prozori su odleđeni, a motor zagrijan. I ulazak u automobil je lak i udoban zahvaljujući značajci otvaranja i pokretanja automobila bez ključa koja je standardna sa svim razinama opreme.

Uživanje u prostoru: unutrašnjost Insignije Grand Sport i Sports Tourer

Kabina nove Insignije želi dobrodošlicu vozaču i putnicima čistim i oštrim površinama ugodnima na dodir kao i pametnim rasporedom. Putnici u stražnjem dijelu vozila znatno će više uživati zahvaljujući novom dizajnu i promijenjenim proporcijama. Povećan međuosovinski razmak i posve nove dimenzije daju im 32 mm više prostora u visini zdjelice (Sports Tourer: 27 mm), 25 mm više mjesta za ramena i koljena te 8 mm više mjesta za glavu (Sports Tourer: 31 mm). Sve to povećava udobnost i ugodan osjećaj, posebno za dugih putovanja. A svi u karavanu moći će uživati u veličanstvenom pogledu jer se staklo opcionalnog panoramskog krovnog prozora dimenzija 1400 x 860 proteže do iznad glava putnika na stražnjoj klupi, nudeći nesmetan pogled prema nebu.

Nova je Insignia i iznimno prilagodljiva. Da bi se prema potrebi povećao ili pregradio prtljažni prostor, drugi se red sjedala može preklopiti na tri dijela u omjeru 40:20:40. Zapremina prtljažnika kod Insignije Grand Sport tada raste s 490 na maksimalno 1450 litara. Novi Sports Tourer nudi čak 1665 litara, što je preko 130 litara više nego kod starijeg modela. Stražnja se klupa lako preklapa pritiskom na gumb smješten u prtljažniku.

No nova generacija Insignije može ponijeti još prtljage. Dolazi s cijelim nizom praktičnih pretinaca za pohranu u kabini za svakodnevne stvarčice. U bočne džepove u prednjim vratima mogu se smjestiti boce veličine do 1,5 litre, dok u one straga idu 1-litarske boce. Osvijetljeni pretinac za rukavice nudi 5,5 litara prostora, a naslon za ruku u središnjoj konzoli još 2,8 litara. U džepove na poleđini prednjih sjedala mogu se smjestiti časopisi i knjige. Na prednjoj konzoli nalaze se dva držača za čaše za vozača i suvozača, dok putnici na stražnjoj klupi mogu učvrstiti dvije čaše u preklopivi središnji naslon za ruku.


Jednostavan utovar: poklopac prtljažnika s hands-free otvaranjem

Sljedeća generacija Sports Tourera ide i korak dalje s praktičnim detaljima. Prevjes između odbojnika i prtljažnika smanjen je zahvaljujući elegantno oblikovanom poklopcu prtljažnika koji olakšava i umetanje prtljage. Uz to je i povećan razmak između blatobrana, što pak olakšava smještaj krupnijih predmeta poput primjerice velikih transportera za pse. Isto se odnosi i na duljinu prtljažnika koja je narasla 97 mm i sad s preklopljenim naslonima stražnjeg sjedala iznosi ukupno 2005 mm.

Da bi umetanje prtljage bilo što lakše, poklopac prtljažnika može se otvoriti pokretom noge, a da se pritom ne dotiče automobil. U kombinaciji sa značajkom otvaranja bez ključa, jednostavan pokret nogom ispod stražnjeg odbojnika dovoljan je za otvaranje poklopca prtljažnika (obris vozila projiciran na tlo pokazuje točno mjesto gdje treba izvesti pokret). Još jedan pokret nogom ispod prtljažnika zatvorit će poklopac. Ovaj pametan sustav može otkriti prepreke i zaustaviti mehanizam u slučaju nužde. Iz praktičnih razloga moguće je programirati visinu otvaranja za slučaj da se automobil nalazi u garaži. Poklopac prtljažnika može se i dalje otvarati i putem prekidača na vozačkoj strani, putem gumba na stražnjem dijelu ili pak daljinskog upravljača s ključem.Opcionalno je dostupan i paket FlexOrganizer s bočnim šinama, pregradnim mrežama i raznim mogućnostima pričvršćivanja tako da se svi predmeti u prtljažniku mogu sigurno i uredno smjestiti. Rolo kojim se zatvara prtljažnik otvara se prema gore i dodatno olakšava pristup prtljažniku.

Otvor spremnika za gorivo bez poklopca: čisto rješenje za Insigniju

Tu je i mala razlika koja se tiče poklopca otvora spremnika za gorivo: nema ga kod nove generacije Insignije. No Opelovi ga inženjeri nisu zaboravili, nego su odlučili da uobičajeni poklopac s navojima nije potreban. Sada je punjenje spremnika s gorivom lakše, brže i prije svega čišće i nema više potrebe za ručnim odvrtanjem, a onda i zavrtanjem poklopca. Kad se pištolj pumpe za gorivo umetne u otvor spremnika, on gurne ustranu dvije pregrade u otvoru spremnika. Sustav ima ugrađenu i zaštitu od lijevanja krivog goriva koji osigurava da se unutrašnje pregrade u otvoru mogu otvoriti samo pištoljem pumpe odgovarajućeg goriva, tako da Insignije s dizelskim motorima nikad neće biti punjene benzinom, i obratno. Kad se pištolj ukloni, pregrade se automatski zatvaraju.

Nova Insignia Grand Sport i Sports Tourer: motori i mjenjači

Visoka učinkovitost i profinjen rad: Opelovi revolucionarni motori

  • Štedljivi: motori velike zapremine s uštedama u potrošnji goriva u WLTP voznom ciklusu bliskom stvarnom životu između 3 i 10 posto
  • Optimizirano trenje: novoosmišljeni šesterostupanjski ručni i osmerostupanjski automatski mjenjač
  • Najbolje držanje podloge: pogon na sve kotače s vektorskom raspodjelom okretnog momenta nudi optimalnu dinamiku, osjećaj i upravljanje u svim situacijama

Rüsselsheim. Posve novi Opelov model s vrha ponude, druga generacija Insignia, bit će bit će premijerno predstavljen s bogatom ponudom visokoučinkovitih motora i mjenjača s optimiziranim trenjem koji rezultiraju većom učinkovitošću i manjom potrošnjom goriva. Prema globalnom harmoniziranom testnom postupku za laka vozila (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, WLTP), potrošnja goriva kod motora tih zapremina koji će biti dostupni uz novu Insigniju (benzin: 1,5-litarski Turbo; dizel: 1,6-litarski Turbo) manja je od 3 do 10 % u usporedbi s ekvivalentnim prethodnim modelima. WLTP postupak testiranja reprezentativniji je za stvarno ponašanje u vožnji od NEDC-a (Novi europski vozni ciklus) koji se trenutačno primjenjuje.

Visoka tehnologija: posve aluminijski motori, osmerostupanjski automatski mjenjač

Portfelj motora za novu Opel Insigniju Grand Sport počinje s novoosmišljenim benzinskim agregatom 1,5-litarskim turbom koji je dostupan u dvije verzije. Novi četverocilindrični motor s turbopunjačem i središnjim izravnim ubrizgavanjem pripada liniji benzinskih motora male zapremine načinjenih posve od aluminija poznatih po svojim performansama, visokoj učinkovitosti i profinjenosti rada. Motor s početka ponude za Grand Sport nudi 103 kW/140 KS (potrošnja goriva prema Novom europskom voznom ciklusu: gradska vožnja 7,3 l/100 km, otvorena cesta 4,7 l/100 km, kombinirano 5,7 l/100 km; 129 g/km CO2) i zadivljuje snažnim okretnim momentom od 250 Nm između 2000 i 4100 okretaja u minuti.

Snažniji motor sa 121 kW/165 KS za Grand Sport (potrošnja goriva prema NEDC-u: gradska vožnja 7,3 l/100 km, otvorena cesta 4,8 l/100 km, kombinirano 5,7 l/100 km; 130 g/km CO2) ima sve što je potrebno da postane najbolje prodavani benzinski motor dostupan u obitelji Insignia. U usporedbi s već vrlo učinkovitim 1,6-litarskim turbo motorom (125 kW/170 KS) koji je korišten u prethodnom modelu, novi revolucionarni motor smanjuje potrošnju prosječno za dodatnih 3 % prema WLTP voznom ciklusu. Taj 1,5-litarski motor ima najveću zapreminu od svih ultramodernih tro i četverocilindričnih članova Opelove linije malih benzinskih motora. I novi 1,5-litarski motor s četiri cilindra i naprednim tehnologijama impresionira svojim oštrim odzivom na gas i pregršt okretnog momenta u svakoj situaciji, što su dvije tipične značajke tih motora.

Tu je i benzinski motor za novu Insigniju s vrha ponude. Profinjeni2-litarski Turboza Grand Sport nudi 191 kW/260 KS i vršni okretni moment od 400 Nm između 3000 i 4000 okretaja u minuti (potrošnja goriva prema NEDC-u: gradska vožnja 11,2 l/100 km, otvorena cesta 7,1 l/100 km, kombinirano 8,6 l/100 km; 197 g/km CO2). Taj 2-litarski motor s četiri cilindra dolazi u kombinaciji s posve novim osmerostupanjskim automatskim mjenjačem kod kojeg se stupnjevi prijenosa mijenjaju posebno glatko, vrlo profinjenim pogonom na sve kotače i vektorskom raspodjelom okretnog momenta,što je jedinstvena značajka u segmentu srednje velikih vozila.

Novi osmerostupanjski automatski mjenjač čini sam vrh Opelove ponude. U usporedbi sa šesterostupanjskim automatskim mjenjačem, novi osmerostupanjski prijenos još je responzivniji. Dodatni čimbenici koji pridonose njegovim izvanrednim performansama su pametne dimenzije kojima je smanjena masa i potreban prostor u usporedbi sa šesterostupanjskim mjenjačima.


Pogon na sve kotače i vektorska raspodjela okretnog momenta: najbolji način korištenja velike snage na cesti

Sustav pogona na sve kotače s vektorskom raspodjelom okretnog momenta među pojedinim kotačima nove Insignije sastoji se od dviju elektronički kontroliranih spojki s više pločica koje zamjenjuju uobičajeni diferencijal na stražnjoj osovini i može u djeliću sekunde ubrzati pojedinačne kotače, ovisno o voznoj situaciji. Prilikom vožnje u zavojima veći se okretni moment šalje vanjskom stražnjem kotaču, što uzrokuje rotaciju oko okomite osi (zijev). Zbog toga Insignia preciznije skreće i spontanije reagira na vozačeve komande. I vektoriranje okretnog momenta pridonosi sigurnosti tako što kontrolira raspodjelu okretnog momenta prema promjenama u položaju gasa, kuta upravljača i cestovne podloge, amortizirajući tako određenu količinu zijeva. Rezultat je takve inteligentne upotrebe raspodjele okretnog momenta  – poznate i pod nazivom „amortiziranje zijeva“ – neutralno ponašanje vozila, što čini automobil stabilnijim i lakše upravljivim iz vozačeve perspektive. Vozači nove Insignije mogu odabrati razinu amortiziranja zijeva koja najbolje odgovara njihovu stilu vožnje odabirom odgovarajućeg načina vožnje: od visokog amortiziranja zijeva u načinu Tour do niskog u načinu Sport koje će uzrokovati sportskije ponašanje vozila.

“Nova generacija Opel Insignije postavlja nove standarde za srednje velike automobile“, rekao je William F. Bertagni, potpredsjednik inženjerstva za vozila u Europi. “Vektorska raspodjela okretnog momenta predstavlja revoluciju u prijenosu snage na cestu. Nova Insignia s pogonom na sve kotače s vektoriranjem okretnog momenta uz bok je najboljima u branši kad se radi o užitku u vožnji.“

Dizelski motori s izvanrednom učinkovitošću u stvarnoj potrošnji goriva

Ponudu pogonskih sustava za Grand Sport zaokružuje novi šesterostupanjski ručni mjenjač za 1,6-litarske dizelske motore s turbopunjačem načinjene skroz od aluminija snage 81 kW/110 KS (potrošnja goriva prema NEDC-u: gradska vožnja 4,6 l/100 km, otvorena cesta 3,6 l/100 km, kombinirano 4,0 l/100 km; 105 g/km CO2) i 100 kW/136 KS (potrošnja goriva prema NEDC-u za Grand Sport: gradska vožnja 5,1 l/100 km, otvorena cesta 3,9 l/100 km, kombinirano 4,3 l/100 km; 114 g/km CO2). Važne su tehničke karakteristike tog motora sa 136 KS sustav izgaranja s niskom razinom emisija, sustav goriva koji omogućuje veći broj ubrizgavanja, turbopunjač hlađen vodom s promjenljivom geometrijom turbine, kontrolirani mlazovi za hlađenje klipova, pumpa za vodu sa sklopkom i pumpa za ulje promjenljive zapremine. Nova kombinacija ručnih mjenjača s optimiziranim trenjem i profinjenog 1.6-litarskog turbo dizelskog motora s 81 kW/110 KS i vrlo glatkim radom rezultirali su prosječnom uštedom goriva u WLTP voznom ciklusu od 10 % u usporedbi s prethodnim modelom.

Uz to, Opel će ponuditi Grand Sport s popularnim2-litarskim dizelskim motoromsa 125 kW/170 KS (potrošnja goriva prema NEDC-u: gradska vožnja 6,7 l/100 km, otvorena cesta 4,3 l/100 km, kombinirano 5,2 l/100 km; 136 g/km CO2).

Sa svojim učinkovitim motorima, profinjenim mjenjačima i visokotehnološkim novitetima kao što je pogon na sve kotače s vektoriranjem okretnog momenta nova Insignia snažna je konkurencija čak i modelima premium robnih marki.

Opel Exclusive: vaš automobil, vaš izbor, vaša boja

  • Nova razina personalizacije: na Ženevskom sajmu automobila predstavljen jenovi koncept
  • Neograničena mogućnost izbora: kupci sada mogu uživati u boji koju su sami odabrali
  • Dodatne mogućnosti: ekskluzivni kotači, kožne presvlake i dizajnerski detalji
  • Stil i profil: 4K digitalni prodajni salon za konfiguriranje i dijeljenje

RüsselsheimKad je Opel 2013. predstavio ADAM, time nije samo obilježio dolazak tog malog automobila na tržište, nego je i ponudio svoj odgovor na potražnju za sve većom personalizacijom i individualizacijom. Otad tvrtka razmatra proširenje takvih usluga i pokretanje programa koji bi sve većem broju kupaca omogućio konfiguraciju automobila prema osobnom ukusu. Predstavljanjem nove Opel Insignije proizvođač automobila iz Rüsselsheima ponudit će novu razinu individualizacije pod nazivom Opel Exclusive. U prvom koraku kupcima Opel Insignije bit će ponuđen neograničen izbor boja i alu-kotača. Kasnije će kupci moći birati i među brojnim kožnim presvlakama i drugim dizajnerskim detaljima koji će im omogućiti stvaranje automobila koji će se izdvajati u masi i odražavati njihov osobni odabir.

Odabir savršene boje za automobil ponekad ispadne teži nego što se ispočetka čini. Crvena koju nudi proizvođač automobila može biti pretamna, plava presvijetla, a zeleni ton za osobni ukus preblizu mentol boji. Stoga kupci prilikom kupnje vozila koje doista žele ponekad moraju pristati na kompromis. Opel će biti prvi masovni proizvođač s rješenjem tog problema u vidu programa Opel Exclusive. No premda naziv možda sugerira drugačije, „Exclusive“ ne znači elitistički ili dostupan samo šačici odabranih, nego odražava Opelovu želju da kupcima ponudi mogućnost da sami stvore nešto ekskluzivno svom osobnom ukusu, omogućujući im tako dublje zadovoljstvo kroz izražavanje osobnosti na način koji za njih predstavlja dodanu vrijednost.

„Opel Exclusive gotovo da nema ograničenja. Individualizirane boje, prilagodljivi dizajnerski detalji i neponovljive značajke udobnosti pomažu vam stvoriti baš onakvu Insigniju kakvu želite, točno onako kako želite. Doslovno će biti specifična samo za vas“, rekla je Opelova glavna direktorica marketinga Tina Müller.

Istaknite se u mnoštvu svojom ekskluzivnom bojom

Za prilagodbu nove Opel Insignijekupci koji će koristiti program Opel Exclusive moći birati između 15 unaprijed definiranih boja, dostupnih uz uobičajene boje i dostupnih samo klijentima programa Opel Exclusive. No to nije sve – kupci koji žele još više individualizacije moći će stvoriti vlastitu boju bez obzira radi li se o nijansi vaše omiljene svilene kravate ili boji očiju voljene osobe. Opelovi stručnjaci pronaći će točno odgovarajuću boju na temelju donesenog uzroka tako da će svi moći imati automobil u točno onoj boji koju žele.

Nakon odabira boje korisnici programa Opel Exclusive moći će dodati još jednu razinu prilagodbe odabirom što žele da boja karoserije govori o njima. Opel će ponuditi tri različite završne boje. Troslojna završna boja temelji se na inovativnom omjeru miješanja i svoj intenzivan i gladak izgled duguje trima slojevima boje. Metalik završna boja reflektira više ambijentalnog svjetla, što boji daje blistav sjaj. A biserna završna boja zadivljuje tankim slojem kristala ugrađenim u boju koja pomaže istaknuti iznimno prirodan biserni sjaj.

Osim izbora boja i završne obrade, Opel Exclusive će ponuditi i četiri nova i ekskluzivna modela alu-kotača koji pomažu kupcima da stvore samo svoj automobil. Kotači koji se kreću u rasponu od 18 do 20 inča svojim nevjerojatnim dizajnom Insigniji donose posve novu razinu čiste dinamičnosti. U bliskoj budućnosti će Opel ponuditi i ekskluzivne kožne detalje i presvlake te ukrasne dizajnerske elemente, pa će kupci moći dodatno prilagoditi automobil svom ukusu.

Novi digitalni prodajni salon za konfiguriranje i dijeljenje

Kao dio programa Exclusive Opel će istražiti i nova digitalna rješenja kao što su slike za prodajne salone u ultravisokoj 4K razlučivosti i poboljšana stvarnost koja će omogućiti kupcima da iskuse svoje novo vozilo u nevjerojatnoj razlučivosti tijekom uživanja u sveobuhvatnom iskustvu. Fokus je na stvaranju revolucionarnih digitalnih iskustava prema principu razvijanja digitalnih rješenja prvo za mobilne uređaje i omogućavanju korisnicima, ma gdje se oni nalazili, da eksperimentiraju prilikom konfiguriranja svog osobnog automobila. Kad jednom konfiguriraju svoj automobil iz snova, potencijalni kupci moći će podijeliti svoje ideje s prijateljima i pratiteljima preko društvenih mreža.

Kupci Opel Insignije moći će pomoću programa Exclusive personalizirati svoj automobil od ovog ljeta. Cijene će biti obznanjene nešto kasnije, malo prije službenog tržišnog predstavljanja.

Nova Insignianastavlja tradiciju Opelovih modela s vrha ponude

  • Luksuzan izgled: velik međuosovinski razmak omogućuje prostranu, udobnu i bogato opremljenu unutrašnjost
  • Značajke top-modela: osmerostupanjski automatski mjenjač, pogon 4x4 s vektorskom raspodjelom okretnog momenta, svjetla Matrix
  • DNK “velike trojke”: nova Insignianasljeđuje gene Kapitäna, Admiralai Diplomata

Rüsselsheim. Šezdesetih i sedamdesetih godina 20. stoljeća modeli Kapitän, Admiral i Diplomat (serija KAD) činila je Opelov portfelj sa samog vrha ponude. “Velika trojka”, kako su bili poznati, ušla je na tržište u ožujku 1964., a krasio ju je impresivan dizajn i karoserija koja je bila duga ukupno 4,95 metara i široka 1,90 metara. Kapitän, Admiral i Diplomat postavili su nove standarde u gornji tržišni segment, osobito kad se radi o udobnosti, sigurnosti i tehnologijama. Nova limuzina Insignia Grand Sport i karavan SportsTourernaslijedile su DNK svojih prethodnika i nastavljaju bogatu tradiciju Opelovih modela s vrha ponude.

Velik međuosovinski razmak nove Insignije omogućuje prostranu, udobnu i bogato opremljenu unutrašnjost s premium sjedalima s AGR-ovim certifikatom, grijanim prednjim i stražnjim sjedalima, najnovijom generacijom informacijsko-multimedijskih sustava IntelliLink i osobnim pomoćnikom za povezivanje i usluge Opel OnStar. S predstavljanjem nove Insignije predstavlja se i nova usluga u sklopu servisa Opel OnStar koja pomaže prilikom rezervacije hotelske sobe ili pronalaska mjesta za parkiranje.

Osim brige za putnike i ponude više tehnoloških značajki od bilo kojeg drugog automobila u klasi, druga generacija Insignije pazi i na sigurnost drugih sudionika u prometu. Primjerice, Opelov novi model s vrha ponude prvi je automobil proizvođača iz Rüsselsheima koji zahvaljujući aktivnom poklopcu motora nudi znatno poboljšanu zaštitu pješaka. Aktivni se poklopac motora u slučaju sudara podiže u milisekundi i povećava udaljenost od pješaka do dijelova motora.

U skladu s tradicijom „velike trojke“, koja je svojevremeno postavljala standarde svojim naprednim motorima s ubrizgavanjem goriva i profinjenim stražnjim De Dionovim ovjesom, i nova Insignija nudi cijeli niz vrhunskih tehnologija koje čine vožnju uzbudljivom i luksuzno opuštajućom. Među primjerima su vrlo učinkoviti osmerostupanjski automatski mjenjač kod kojeg se stupnjevi prijenosa mijenjaju izuzetno glatko kao i inteligentan sustav pogona na sve kotače s vektorskom raspodjelom okretnog momenta koji je najnapredniji u klasi. Tu je i druga generacija prilagodljivih prednjih svjetala IntelliLux LED®koja se temelji na hvaljenom Astrinom sustavu svjetala s matricom – svjetla su sada još brža, preciznija i snažnija, s dugim svjetlima raspona do 400 metara.

Kapitän, Admiral i Diplomat utemeljili su Opelove ambicije u gornjem tržišnom segmentu. Kvalitete „velike trojke“ iz Rüsselsheima, kao što su impresivan dizajn, udobnost, sigurnost i tehnologije, mogle su se nositi s onima njemačkih premium robnih marki. Opel se priprema u 2017. predstaviti sedam novih modela („7 u 17-oj“), pa su limuzina Grand Sport i karavan Sport Tourer hvalevrijedni nasljednici te ponosne tradicije modela s vrha ponude.

Serija KAD: „velika trojka” iz Rüsselsheima

Poredak u premium klasi određuju oprema i zapremina motora. Kapitäni Admiralprvotno su dolazili s Opelovim već dokazanim 2,6-litarskim šesterocilindričnim motorom sa 100 KS koji je prvi put imao hidrauličke podizače ventila koji nisu zahtijevali održavanje. Druga nova značajka bio je posve sinkroniziran četverostupanjski ručni mjenjač na upravljačkom stupu. Sportski dvostupanjski automatski mjenjač na podu između sjedala nudio se uz dodatnu naplatu. Sustav kočenja s dvama krugovima i prednjim disk-kočnicama bio je standardan.

Motor Diplomatadobavljao se iz Sjedinjenih Država. Ovaj model s vrha ponude serije KAD imao je 4,6-litarski V8 sa 190 KS.Kapitäni Admiral postizali su najveću brzinu od 155  km/h, dok je Diplomat mogao dosegnuti 200 km/h i ubrzavao je od 0 do 100 km/h za 11 sekundi. Luksuz, elegancija i karakter bile su osnovne značajke Diplomata – kabinom su dominirali čupavi tepisi, ukrasi od plišane tkanine i upravljačka ploča s umetcima od pravog furnira. Među ekskluzivne detalje ubrajali su se vinilni krov, nagibna sjedala, četiri prozora s električnim podizačima i osvijetljen prostor za noge kod stražnje klupe.

 

face