Baner
Banner Campaign

AMKO - AUTO NA DAR

Baner
Baner
Baner
Baner

Anketa

Oprostite na pitanju. Koliko godina imate?
 

Pratite nas putem RSS

"AMKO KOMERC" PRIMJER POSTIVANJA DOMACE PROIZVODNJE
Ocjena: / 4
LošeOdlično 

 

SARAJEVO, 12. aprila (FENA) - Domaći trgovački lanac "Amko komerc" dobar je primjer poštivanja domaće proizvodnje s oko 70 posto domaćih proizvoda na svojim policama, ocijenjeno je danas prilikom posjete federalnih ministara poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva i trgovine Jerke Ivankovića Lijanovića i Milorada Bahilja marketu "Amko komerc" u Trgovačkom centru Otoka u Sarajevu.

Ministar Bahilj kazao je da je cilj ove posjete bio ocjena poštivanja zakona o unutrašnjoj trgovini FBiH, a koji predviđa da na policama trgovačkih lanaca u FBiH bude najmanje 50 posto domaćih proizvoda.

Osim "Amko komerca", kako je kazao Bahilj, dobar primjer poštivanja domaće proizvodnje i zakona o unutrašnjoj trgovini u FBiH su i tržni centri "Bingo" i "Robot", a postoje i neki trgovački centri koji se uopće ne pridržavaju spomenutog zakona i na svojim policama imaju samo do 15 posto domaćih proizvoda.

Jedini način, po Bahiljevim riječima,  da BiH opstane jeste da opstane njena domaća proizvodnja. Stoga, kazao je, da će zajedno za ministrom Ivankovićem Lijanovićem obići i druge trgovačke centre i da neće biti isključene zakonske sankcije protiv onih koji se ne pridržavaju zakona o unutrašnjoj trogovini, odnosno novčane kazne koje za pravne subjekte iznose i do 10.000 KM.

Ministar Ivanković Lijanović istaknuo je da je program poticaja u FBiH za 2012. godinu proširen za oko 40 posto i da planira određene poticaje i za trgovačke lance koji dobrovoljno zastupaju domaću proizvodnju.

Ivanković Lijanović je kazao da se situacija u trgovačkim centrima u FBiH mora obrnuti u korist domaćih proizvoda nad uvoznim kako ne bismo imali viškove proizvoda koji se ne mogu prodati kao što će vjerovatno biti slučaj s mlijekom kada Hrvatska uđe u EU.

Prilikom današnje posjete ocijenjeno je da domaće proizvode treba više isticati na policama trgovačih lanaca i vršiti njihove promocije, a da je na kupcima da odluče hoće li kupiti domaći proizvod ili ne.

(Fena)