Uz pomoc jabuke do dobre linije: Izgubite tri kilograma za samo pet dana

Na režimu obroka baziranih na dvije vrste voća za tri dana može da se dotjera linija.

Dijeta sa jabukama i kruškama traje samo pet dana. Tokom tog perioda izgubićete tri kilograma. Jabuke i kruške pune su dijetetskih vlakana koja stvaraju osjećaj sitosti i sprječavaju oscilacije nivoa šećera u krvi.

Jabuke i kruške prava su riznica vitamina A i C, zatim kalijuma i likopena, najmoćnijeg antioksidanta, koji smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti. Osim toga, jabuke i kruške u 100 grama imaju oko 60 kalorija.

Tokom dijete masnoće treba zamijeniti maslinovim uljem, a od začina koristiti so, biber i aromatično ulje.
Preporučuje se da svako jutro, odmah poslije buđenja, popijete čašu mlake vode. Nikako ne preskačite obroke, a doručkujte najkasnije sat vremena poslije buđenja, jer se tako ubrzava metabolizam.

Dok ste na ovom režimu ishrane, jabuke i kruške nikako nemojte da zamijenite drugim voćem, jer u suprotnom nećete postići željeni rezultat. Najbolje bi bilo da jedete kisele jabuke, jer one sadrže manje šećera.

PRVI DAN

DORUČAK: parče nezaslađene pite sa jabukama i 1 dl mlijeka sa 0,5 odsto mliječne masti

UŽINA: kruška

RUČAK: 2 kuvana jajeta, 250 g barenog miješanog povrća i 40 gr integralnog hljeba

UŽINA: frape od jabuke i soka pomorandže

VEČERA: 150 g pilećeg filea, 40 g integralnog hljeba, šolja jogurta, pire od jabuke i kruške

DRUGI DAN

DORUČAK: sendvič od integralnog hljeba i 100 g pilećeg parizera

UŽINA: 2 dl svježeg soka od jabuke

RUČAK: 200 gr dinstanog pilećeg filea, prilog od 150 g kiselih jabuka kuvanih sa jednim krompirom, 40 g integralnog hljeba

UŽINA: kruška

VEČERA: 120 g ribe i 250 g salate od kukuruza i šargarepe začinjene maslinovim uljem, sirćetom i limunovim sokom

TREĆI DAN

DORUČAK: Voćni jogurt

UŽINA: jabuka i kruška

RUČAK: 100 gr špageta prelivenih sa 150 gr bolonjeze sosa

UŽINA: pečena jabuka

VEČERA: 250 gr đuveča od junetine i što više različitog povrća, 40 gr integralnog hljeba, kruška

ČETVRTI DAN

DORUČAK: šolja jogurta

UŽINA: kruška

RUČAK: 200 gr grilovanog oslića, 150 gr sezonske salate začinjene limunom i maslinovim uljem, 40 gr integralnog hljeba

UŽINA: sok od jabuke i pomorandže

VEČERA: 100 gr mladog sira, 100 gr kuvanog krompira, kruška

PETI DAN
DORUČAK: sendvič od integralnog hljeba i 70 gr tunjevine

UŽINA: jabuka i kruška

RUČAK: 200 gr rižota od integralnog pirinča i bijelog pilećeg mesa, pečena paprika začinjena maslinovim uljem, bijelim lukom i sirćetom, 40 gr integralnog hljeba

UŽINA: sok od jabuke

VEČERA: 120 gr pečene ribe, 250 gr salate od kukuruza poprskane limunom, 40 g integralnog hleba, kruška

Depo.ba

 

Slatko - Slani RECEPTI

NAJNOVIJE ZANIMLJIVOSTI

Savjeti za malo zdraviji život

TOP INFO

TOP KATALOZI

Turističke ponude