Nakon modernizacije gradskog kvarteta modela, Dacia je osvježila Dokker i Dokker Van i time praktično zaokružila proces podmlađivanja kompletne game vozila. Ovo je samo šlag na tortu sačinjenu od novog prodajnog rekorda s povećanjem prodaje za 6 posto za prvih deset mjeseci ove godine.
Novi dizajnerski elemenat kod svih Dacia modela jeste mišićava i hromom naglašena prednja maska hladnjaka. Izvorno instalirana na Dusteru, a nedavno i na gradskom kvartetu: Sandero, Sandero Stepway, Logan i Logan MCV, prednji ''gril'' sa hromiranim prorezima je postao noseća identifikacija i na modelima Dokker i Dokker Van. Novost na optici dopunjuju novi tamni Metal Flex točkovi, koji su dostupni na verzijama Stepway, a novim 16-inčnim aluminijskim naplatcima Altica će biti opremljene ostale verzije Dokkera.
U enterijeru, prednja armatura će zadržati rješenja izvornog dizajna, ali sa efektnim dopunama hromiranih dekoracija na centralnoj konzoli, dok je glavna novost elegantni četverokraki dizajn upravljača, koji je uveden na modelima Sandero i Logan. Dvobojna armatura je zamijenjena jednobojnom, a tamna boja ugljena efektno preovladava unutrašnjim ambijentom. Nota praktičnosti dolazi sa izmještenim prekidačima električnih prozora sa centralne konzole, koji kod vozača ima mogućnost impulsnog spuštanja.
Za veću udobnost u vožnji, Dokker je sada opremljen sklopivim stolićima za putnike na stražnjoj klupi, dok oba modela mogu opcionalno biti obogaćena stražnjom kamerom za olakšano parkiranje i manevrisanje u gradskoj gužvi.
Sa osvježenjem MPV modela Dokker i njegovog radišnog derivata Dokker Van, Dacia je praktično kompletirala proces podmlađivanja i modernizacije kompletne game vozila.
Opet rekordna prodaja za prvih deset mjeseci
S krajem 10. mjeseca ove godina Dacia je isporučila skoro 478.000 vozila širom svijeta, što je povećanje prodaje od 6 posto u poređenju sa istim periodom u 2015. godini. Dacia je u svim regijama zabilježila rast prodaje, a samo u Evropi je plasirala rekordnih 346.882 vozila. Na Starom kontinentu, Dacia je isporučila čak 11,1 posto više u odnosu na isti period iz prošle godine, a Sandero i Duster su zauzeli treće, odnosno drugo mjesto u matičnim segmentima kada je u pitanju prodaja krajnjim kupcima. Zahvaljujući jasnoj politici prodaje modernih automobila, koji pružaju izvrsnu vrijednost za uloženi novac, Dacia je u posljednjih 10 godina postala značajan igrač na tržištu novih vozila.