Kombinujući bezvremenske principe kompaktnosti, lake gradnje i agilnosti, Renault je oživio legendarni coupe dvosjed Alpine A110. Povratak modela Alpine u segment sportskih vozila napravljen je isključivo s ciljem užitka u vožnji!
Godinu nakon prezentacije konceptog modela Alpine Vision, Renault je u Ženevi predstavio produkcijsku verziju novog modela Alpine A110. Aluminijska platforma, kruta i lagana struktura te proces tačkastog varenja, omogućili su kreiranje ultra laganog sportiste, čija masa iznosi svega 1.080 kg. Kompaktna veličina (4.178 mm dužina, 1.798 mm širina i 1.252 mm visina), optimizovana distribucija mase (44% sprijeda / 56% straga) i nizak centar gravitacije orijentisani su ka agilnosti, posebno na planinskim cestama koji su i proslavili Alpine 60-ih i 70-ih godina prošlog vijeka. Masa automobila je koncentrisana oko srednjeg dijela, sa tankom za gorivo iza prednje i motorom ispred zadnje osovine, omogućujući vozaču da se sjedini sa automobilom.
Novi Alpine A110 pogoni četverocilindarski 1.8-litreni turbo punjeni agregat snage 252 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 320 Nm. Renault Sport odjel je prilagodio agregat sa specifičnim usisnicima za zrak, turbopunjačem, izduvnim sistemom i zavodljivim zvukom. Specifični omjer snage i težine od 4,3 KS/kg omogućava ubrzanje do 100 km/h za samo 4,5 sekundi. Snaga i moment se prenose preko 7-stepenog DCT kvačila sa mokrim koritom, a vozaču su na raspolaganju tri postavke: Normal, Sport i Track.
Aerodinamika novog A110 Alpine inspirisana je trkačkim svijetom i satima testiranja u zračnom tunelu. Ravna podnica, fluidne linije karoserije i funkcionalni difuzor ispod stražnjeg odbojnika rezultirali su niskim otporom i osjetnim downforce-om. Stoga, A110 uz jedan od najnižih koeficijenata otpora zraka (Cx 0,32) olako stiže do elektronski limitirane maksimalne brzine na 250 km/h.
Povratak modela A110 praćen je modernim dizajnerskim jezikom, ali i prepoznatljivošću modela Alpine. Na prednjoj strani preovladavaju četiri nezavisna LED dnevna svjetla i fino ispeglani poklopac motora, koji jasno slijede DNA izvornog modela. Bočni profil pokazuje dizajnersku nadmoć uskog stila orijentisanog ka tehnologiji i aerodinamici, ''X'' grafika stražnjih svjetala doprinosi dinamičnosti, dok mini bočni prozori podsjećaju na ''original'' iz prošlog vijeka. Unutra je A110 uređen mimimalistički, a ležerni dizajn spaja ugodnu dobrodošlicu sa udobnim položajem za vožnju. Vrhunski materijali granulirane kože sa strukturama od aluminija i karbonskih vlakana obećavaju jedinstveno vozačko iskustvo vožnje.
U razvoju modela Alpine inžinjeri su identificirali najbolje dobavljače pojedinih komponenti kako bi se osigurale najbolje performanse. Brembo je razvio aluminijske kočione čeljusti. Stražnji kočioni sistem, specifičan kod modela Alpine, ima integrisanu parking kočnicu kao svjetski novitet sa redukcijom mase od čak 2,5 kg. Otto Fuchs se pobrinuo za 18-inčne alu felge ''otvorenog'' i savremenog dizajna sa dodatnom uštedom na njihovoj masi. Sabelt je razvio jednodjelna školjkasta sjedišta bez kompromisa na udobnost, a svako teži tek 13,1 kg.
Rezervacije za novi A110 Alpine otvorene su u 12. mjesecu prošle godine putem namjenske Alpine mobilne aplikacije, a prvi primjerci od limitiranih 1955 automobila (u znak na godinu kada je Jean Redele lansirao Alpine) rezervisani su u rekordnih pet dana. Novi Alpine A110 će se proizvoditi u istorijskoj tvornici Dieppe, koja je za Alpine ujedno i duhovi dom, a prve isporuke startaju krajem tekuće godine.