PRATITE SNIŽENJA BESPLATNO

U SARAJEVU OTVOREN CHIPSY KUTAK

Sarajevo, 23. mart 2017. – Studentski dom „Bjelave“, objekat Studentskog centra Sarajevo jedan je od dva odabrana doma u Bosni i Hercegovini u kome je otvoren Chipsy kutak. Riječ je o moderno opremljenom zajedničkom prostoru predviđenom za druženje i provođenje slobodnog vremena, a koji je poklon brenda Chipsy u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh“. Sarajevski Chipsy kutak sadrži moderan namještaj, tehničke uređaje, pa i rekvizite za zabavu u trenucima predaha od učenja. U prijatnom ambijentu kutka uživaće više od 1.500 studenata smještenih u ovom objektu. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva obrazovanja, nauke i mladih Kantona Sarajevo. 

 

Zajedničke prostorije koje su  opremljene u okviru ove kampanje za cilj imaju unaprijeđenje uslova za život i učenje u studentskim domovima. Sporazumom potpisanim sa resornim ministarstvima predviđeno je da se zajedničke prostorije opreme u studentskim domovima u Sarajevu i Banjaluci koji će tako dobiti svoje Chipsy kutke. Na taj način više od 3000 studenta, u oba grada,  će imati priliku da uživa u prijatnom i moderno opremljenom ambijentu. 

„U svom poslovanju, vodimo se principom „Poslovanja sa svrhom“ kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Dio te platforme su i uvjerenja da naš uspjeh zavisi od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro. Kako studenti čine veliki dio ljubitelja brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namjenjena donacija u okviru aktuelne Chipsy kampanje. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, doprinijeti da studentima stavimo osmijeh na lice i period studiranja i života u studentskom domu učinimo  nezaboravnim“ rekla je Sanja Bušić, Marketing Menadžer kompanije Marbo . 

Kao dio kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh, lansirane su nove Chipsy kesice sa osmijesima, koje su ujedno i rekvizit za djeljenje osmijeha i pravljenje selfija. Cilj je da potrošači svoje selfije podijele uz oznaku #podijeliosmijeh na tržištu Bosne i Hercegovine i doprinesu da smjehometar na sajtu www.chipsy.ba prebroji što više osmijeha i na taj način pomognu da studentski domovi što prije dobiju svoj Chipsy kutak. Kako je do kraja kampanje ostalo još malo vremena iskoristite sunčane proljetne dane kako bi ste podijelili još poneki osmijeh za naše studente.

Danas smo se mogli uvjeriti da su ljubitelji Chipsy-a izuzetno nasmijani ljudi, jer je dijeljenje osmjeha postiglo svoj cilj.

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2016. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neraskidivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.com. 

 

 

 

face