- februar 2018 - Kompanija PepsiCo Zapadni Balkan, koja je od 2008. godine vlasnik kompanije Marbo d.o.o po prvi put je dobitnik prestižnog priznanja „Top Employers" za poslovanje u Bosni i Hercegovini. Priznanje dodjeljuje istoimeni internacionalni nezavisni institut sa sjedištem u Holandiji/Nizozemskoj, globalno certifirajući poslodavce koji su ostvarili najviše HR standarde. Kompanija Marbo d.o.o. na tržištu Bosne i Hercegovine posjeduje fabriku smještenu u Laktašima kod Banja Luke, kao i prodajnu i distributivnu mrežu koja pokriva tržište cijele Bosne i Hercegovine.
Postupak certifikacije je dugotrajan proces istraživanja koji obuhvata internacionalnu Top Employer anketu najboljih HR praksi, kao i reviziju procesa vezanih za ljude od strane Grant Thorton Instituta, nezavisne revizorske kuće. Ovo je važno priznanje kojim Institut Top Employer nagrađuje samo one kompanije koje rade dobro u odnosu na širok spektar pokazatelja, ocjenjujući procese i prakse u vezi sa: razvojem talenata i zaposlenih; planiranjem karijera zaposlenih; zapošljavanjem; učenjem i razvojem; upravljanjem učinkom; liderstvom; upravljanjem razvojem karijera i uspjeha; platama i nagrađivanjem, kao i korporativnom kulturom.
Tokom prethodne godine kompanija PepsiCo Srbija sprovela je PepsiCo globalno istraživanje o zadovoljstvu zaposlenih (Organizational Health Survey), koje je značajno doprinijelo da kompanija osvoji prizananje Top Employer 2018.
“Veliko nam je zadovoljstvo što po prvi put osvajamo ovako prestižno priznaje za poslovanje u Bosni i Hercegovini. Također, neizmjerno smo ponosni i što smo jedina kompanija na ovom tržištu koja je prošla ovu složenu certifikaciju. Ono je odraz našeg kontinuiranog rada i nastojanja da našim zaposlenima u fabrici u Laktašima, ali i kolegama na terenu pružimo najbolje moguće uslove za rad, nastojanja da privučemo, razvijamo i zadržimo talentovane ljude, kao i da ostanemo posvećeni bezbjednom i inkluzivnom radnom okruženju“ istakla je Bojana Vasiljević, Menadžer za ljudske resurse kompanije PepsiCo na području Zapadnog Balkana, Mađarske i jugoistočne Evrope.
Kompanija PepsiCo, kako u globalnim okvirima, tako i lokalno, posvećena je ispunjavanju vizije „Poslovanja sa svrhom“ („Performance with Purpose“), a koje podrazumjeva održivost ljudi, održivost talenata i održivost životne sredine.
Za više informacije posjetite: www.top-employers.com.
O kompaniji PepsiCo
Potrošači u više od 200 zemalja širom svijeta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2016. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.
PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uvjerenjem da je uspjeh naše kompanije neodvojivo povezan sa održivošću svijeta koji nas okružuje. Mi vjerujemo u kontinuirano unaprijeđenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom svijeta, čime PepsiCo kao uspješna globalna kompanija stvara dugoročnu vrijednost za društvo i akcionare. Za više informacija posjetite www.pepsico.com