Moj san katalog

Osim plivanja, sunčanja, dugih šetnji uz obalu mora i sjajnih zabava, ljeto je godišnje doba u kojem se rađaju nove ljubavi.

Kažu da se ljubav desi kada je najmanje očekujemo, a da je to istina potvrđuje ljubavna priča koja se desila u Bingu. Upravo ova priča bila je inspiracija Bingosima za novi ljetni hit. Nakon što su pokazali da odlično slažu rime, Bingosi su ovaj put odlučili snimiti pjesmu u pop stilu.

Moj san katalog

Proizvodni pogon Fabrike za preradu sušenog povrća i začina „Semberka“ u 2017. godini radi punim kapacitetom.

U fabrici se trenutno proizvodi i pakuje Semberski dodatak jelima od 500g ,1000g, 5000g, Bio začin od 150g , a od 15.aprila počela je prerada i sušenje krompira, srijemoša, mrkve i  paštrnjaka i trajat će sve do kraja godine gdje se dnevno prerađuje 50t svježeg povrća i angažovano je i do 130 ljudi. Krajem jula počela je proizvodnja Semberskih supa, a od 1. augusta i pakovanje Semberskog dodatka jelima s povrćem u "pouch" kesicama po 250g. Ova vrsta kesice ima funkciju očuvanja aroma i dolazi uz praktični zip koji će pomoći da se u zatvorenoj kesici sve arome začina sačuvaju što duže.

BINGO

-      Kompanija Mastercard je danas objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i stavovima javnosti prema sivoj ekonomiji. Studija, koju je proveo IPSOS u 10 zemalja Istočne Evrope (Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Češka, Mađarska, Poljska, Srbija, Slovačka, Slovenija Rumunija) otkrila je da se više od 80% ispitanika protivi sivoj ekonomiji i da pozivaju svoje vlade u borbu protiv nje. Spremni su promijeniti svoje kupovne navike kada shvate da bezgotovinska plaćanja i uzimanje fiskalnih računa pomažu u borbi protiv nezakonite trgovine.

BINGO

-          Umaški turnir nosiime novog naslovnog sponzora - Plava laguna Croatia Open Umag

-          Egzibicije zaštitni znak Umaga:U prvoj egzibiciji zvijezde Umaga testirat će najveće hrvatske sportske zvijezde, a u drugoj egzibiciji Ivanišević, Cash i Krajiček donose duh Wimbledona

-          Umag kao najprepoznatljiviji turistički brend – uz vrhunski tenis, osiguravakoncerte najvećih domaćih i regionalnih zvijezda i svjetskih poznatih DJ-eva, novost u fashion dijelu programa, ali i u vrhunskom gourmet programu

BINGO

Terme Olimia s cjelovitom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom, te od samog postanka nepobjedivim slovenskim naj wellnessom Orhidelia, poziva vas na opušteni odmor sve dane u godini. U ljetnom vremenu, naravno, najatraktivniji je termalni park AQUALUNA, koji svojim bazenima i brojnim vodenim atrakcijama, poziva na vodenu zabavu i relaksaciju za sve generacije.

Očekuju vas bazen s najvećim valovima u Sloveniji, uzbudljivi tobogani,  a za one najhrabrije tu je KING KOBRA – najatraktivniji tobogan u Sloveniji, koji sa završnim padom od 50 stupnjeva, ne ostavlja ravnodušnim niti jednog posjetitelja.

BINGO

Već sedam godina mi smo najbrže rastući brend u Evropi, gde kupci imaju najviše povjerenja u Beko kada je u pitanju odabir bijele tehnike. To nas čini brendom broj 1 u kategoriji velikih samostojećih kućanskih  uređaja u Evropi. Gledano na svjetskom nivou, mi smo drugi najveći brend bijele tehnike, čiji uređaj se proda svake dvije sekunde u preko 130 zemalja u kojima smo prisutni.

Konstantno težimo unapređenju i razvoju brenda i jačanju zadovoljstva naših korisnika. Tome svjedoči 18 fabrika širom svijeta i 11 centara za istraživanje i razvoj tehnologija sa preko 1,000 stručnjaka, posvećenih kreiranju pametnih riješenja koja Vaš svakodnevni život čine lakšim. 

BINGO

Početkom ovog mjeseca MODAMO.tim je zajedno s kompanijom Bingo doo Tuzla predstavio humanitarnu kampanju u kojoj svaka osoba kupovinom prekrasnog cekera s MADE IN BIH etiketom svoj novac donira za podršku nekim poprilično genijalnim ženama koje se hrabro bore protiv raka dojke.


„Željeli smo povezati dizajn i domaće autore s našim dragim čitateljima i kupcima Bingo marketa. Tako smo došli na ideju da osmislimo artikal koji će biti lijepo dizajniran i koji će nositi MADE IN BIH etiketu te koji će biti cjenovno prihvatljiv za sve. Veoma brzo smo došli na ideju cekera kojeg smo sašili i otiskali u BiH, a na kojem se nalazi jedan od najpopularnijih citata u potpisu Alena Agića iz Tuzle koji je vjerujem svima poznatiji pod imenom Magic Whisperer.“, otkrila nam je vlasnica MODAMO.koncepta, Ana Ćavar o samom početku ove kampanje, dodavši: „Uz citat, kampanja je dobila svoje kompletne obrise jer nas je inspirirao da pozovemo cijelu Bosnu i Hercegovinu da se grli, a kada nam je Tomislav Cvitanušić potvrdio da će s veseljem biti zaštitno lice kampanje, znali smo da imamo prekrasnu priču koju jedva čekamo podijeliti sa svima!“.

BINGO

U požaru koji se dogodio u tržnom centru Bingo u Mostaru, 22. aprila u večernjim satima, naš centar u potpunosti je izgorio. 

 U ovoj potresnoj situaciji, sreća je što nema ljudskih žrtava, a naša najveća vrijednost - naši uposlenici, su zbrinuti i dobro su. Jedan dio uposlenika je raspoređen u naše druge trgovine na području Mostara, a ostali su počeli sa korištenjem godišnjeg odmora. Nakon ovoga, ubrzo ćemo praviti nove preraspodjele kako bi se sačuvala radna mjesta. 

U objektu su stečeni uslovi za obavljanje uviđaja, a pripadnici sektora KRIM policije HNK  već su u objektu, uz stalni nadzor vatrogasne brigade, te u narednom periodu očekujemo informacije o uzroku požara. 

Sarajevo, 23. mart 2017. – Studentski dom „Bjelave“, objekat Studentskog centra Sarajevo jedan je od dva odabrana doma u Bosni i Hercegovini u kome je otvoren Chipsy kutak. Riječ je o moderno opremljenom zajedničkom prostoru predviđenom za druženje i provođenje slobodnog vremena, a koji je poklon brenda Chipsy u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh“. Sarajevski Chipsy kutak sadrži moderan namještaj, tehničke uređaje, pa i rekvizite za zabavu u trenucima predaha od učenja. U prijatnom ambijentu kutka uživaće više od 1.500 studenata smještenih u ovom objektu. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva obrazovanja, nauke i mladih Kantona Sarajevo. 

Iako se savjet na prvu čini pomalo banalnim, dobro razmislite o njemu. Ponuda u trgovinama na kraju krajeva je stalno jednaka, stoga se riješite navike kupovanja namirnica samo zato što se nude, a ustvari vam ne trebaju.

Moj san katalog

Već se neko vrijeme špekuliralo kako poznati njemački lanac trgovina Lidl dolazi na tržište BiH, mediji su pisali o njihovom ulasku te njihovim navodnim investicijama i preuzimanjima poslovnih objekata na području Sarajeva. Iz kompanije su to demantirali iako su uredno zakupili web domenu lidl.ba što ipak govori o njihovom interesu ili barem početnoj incijativi za širenje na tržište BiH.

No, ipak ovih dana događaju se stvari o kojima smo na stranicama ABCportala ne tako davno i pisali. Naš izvor tvrdi da Konzum povlači robu iz poslovnog objekta Konzum 44 te da su istu već prebacili u objekt u Ložioničkoj 16. Isti izvor nam je neslužbeno otkrio da je ipak u pitanju ulazak Lidla koji bi mogao preuzeti još neke objekte Konzuma u Sarajevu. Koliko su točne ove informacije javnost bi mogla doznati vrlo brzo.

Moj san katalog

Više od 3.000 studenata smještenih u studentskim domovima u Sarajevu i Banja Luci, dobiti će priliku da koriste kreativni Chipsy kutak, koji će kompanija Marbo donirati u okviru nove Chipsy kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh“. Chipsy i Marbo će opremiti zajedničke prostorije u studentskim domovima i na taj način doprinjeti boljim uslovima za život i učenje. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo i Ministarstva prosvjete i kulture Republike Srpske.

Moj san katalog

Ukoliko niste ljubitelji zime i niskih temperatura onda je zimska wellness ponuda Termi Olimia idealna ponuda za vas i poklon vašem tijelu. Neka vas zimske boje okolice, jedinstveni sauna programi, magičnost Wellness-a Orhidelia i opuštanje u vrhunskim wellness centrima povedu u poseban svijet dobrog raspoloženja i opuštajućeg doživljaja.

karting sarajevo

"Najveće bogatstvo u životu ljudskog bića su djeca i dječiji osmjeh", kažu u brandu Moj San. Ova domaća kompanija je ponovno izmamila osmjehe na lica djece i to ovaj put u gradu Kaknju, vrijednom donacijom opreme za potrebe vrtića Mladost. Ovo je deseta donacija sličnog tipa koju je ova kompanija sa velikim srcem realizirala ove godine, i kako kažu, posebno zadovoljstvo predstavlja činjenica da je to urađeno u Kaknju, gradu gdje ova firma egzistira i radi. Do sada su donacije uručene bolnicama i kliničkim centrima širom Bosne i Hercegovine. Izuzetno uspješnu 2016. godinu, simbolično, pred početak nove 2017. godine, brand Moj San završava donacijom madraca, pokrivača, jastuka i jastučnica Javnoj ustanovi vrtić "Mladost" Kakanj što predstavlja svojevrstan poklon ove regionalno poznate kompanije gradu Kaknju. 

karting sarajevo

NAJIŠČEKIVANIJI FILM GODINE ROGUE ONE: PRIČA IZ RATOVA ZVIJEZDA POGLEDAJTE U NAJMODERNIJEM KINU U BIH!

Novi CineStarov multipleks u tuzlanskom Bingo City centru otvara svoja vrata 16. decembra/prosinca 2016. godine u 19 h spektakularnim vatrometom, a građani Tuzle moći će toga dana uživati u posebnim iznenađenjima i najnovijim filmskim naslovima za koje će uz jednu kupljenu ulaznicu drugu dobiti gratis.

Tako će već od prvog dana otvorenja, na programu biti najočekivaniji film godine Rogue One: Priča iz ratova zvijezda koji će Tuzlaki moći pogledati u 3D-u, urnebesna komedija Ludi Božić u uredu, krimi drama s Bryanom Cranstonom Infiltrator, Disneyeva animacija Vaiana: Potraga za mitskim otokom i mnogi drugi.

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

NAJIŠČEKIVANIJI FILM GODINE ROGUE ONE: PRIČA IZ RATOVA ZVIJEZDA POGLEDAJTE U NAJMODERNIJEM KINU U BIH!

Novi CineStarov multipleks u tuzlanskom Bingo City centru otvara svoja vrata 16. decembra/prosinca 2016. godine u 19 h spektakularnim vatrometom, a građani Tuzle moći će toga dana uživati u posebnim iznenađenjima i najnovijim filmskim naslovima za koje će uz jednu kupljenu ulaznicu drugu dobiti gratis.

Tako će već od prvog dana otvorenja, na programu biti najočekivaniji film godine Rogue One: Priča iz ratova zvijezda koji će Tuzlaki moći pogledati u 3D-u, urnebesna komedija Ludi Božić u uredu, krimi drama s Bryanom Cranstonom Infiltrator, Disneyeva animacija Vaiana: Potraga za mitskim otokom i mnogi drugi.

Sarajevo, 23. novembar, 2016. godine – Kompanije Mastercard i EY predstavile su novu studiju o stanju sive ekonomije u Bosni i Hercegovini koja analizira faktore koji utiču na pojavu ovog problema i predlaže regulatorne mjere koje bi doprinijele uvođenju neprijavljenih ekonomskih aktivnosti u zvanične finansijske tokove. Rezultati studije pokazali su da je nivo sive ekonomije u BiH iznosio 25,5% 2014. godine, a da sektor hrane, pića i cigareta u toj brojci učestvuje sa 42%.

 

Moj san katalog

Spektakl upriličen povodom svečanog otvorenja Bingo City Center-a ostat će dugo u sjećanjima posjetilaca iz Tuzle i regiona.
Više od 60 000 ljudi bilo je dio novog početka za kompaniju Bingo. Zabava je počela nakon presijecanja vrpce u 14 sati, kada je više od 40 regionalnih i internacionalnih brendova otvorilo svoja vrata, a nastavila se uz razne igre poput „Lova na blago“ mađioničare i mnoga druga iznenađenja.

Moj san katalog

Proizvođač sistema za spavanje, Moj San, je 8.11.2016. godine uručio vrijednu donaciju madraca Univerzitetskom kliničkom centru  u Banjaluci. Moj San, renomirani domaći proizvođač madraca i ostalih proizvoda za spavanje je prepoznao bitnost funkcioniranja institucije kao što je ova te madrace uručio u rekonstruirani dio Univerzitskog kliničkog centra. 

KRALJ CIJENA BINGOU većini Evropskih zemalja postoje striktni zakoni koji obavezuju vozače i sve učesnike u saobraćaju da poštuju pravila korištenja zimskih guma i opreme u zimskim uslovima na cesti. Zimska oprema podrazumijeva četiri zimske M+S gume na sva četiri točka minimalne dubine gaznog sloja 4 milimetra ili ljetne gume minimalne dubine 4 milimetra sa spremnim lancima za pogonske točkove. Trenutno ne postoje zakoni koji bi zahtijevali od učesnika u prometu da ljeti voze na ljetnim gumama što ne znači da to nije ispravno i isplativo na više načina. Kao prvo ljetne gume imaju značajno kraći zaustavni put kada je temperatura iznad 7 Celzijevih stepeni, troše manje goriva od zimskih guma pri većim temperaturama i manje se troše i habaju na visokim temperaturama. Vozeći zimske gume u ljetnim uslovima na cesti one gube svoja osnovna svojstva te će njihovo ponašanje u sljedećoj zimskoj sezoni (ukoliko se budu vozile preko ljeta) biti značajno umanjeno.

 

 

OPEL MOCCA I ZAFIRA

Kompanija Opel predstavila je nove automobile na našem tržištu, a radi se o modelima Mokka x i Zafira. Za promociju je odabrana olimpijska planina Jahorina, gdje su organizovane i kratke test vožnje tokom kojih smo se mogli malo bolje upoznati s novim modelima ovog njemačkog proizvođača.

Počet ćemo s atraktivnim Opel Mokka X modelom, čiji je prethodnik od premijere 2012. godine prodat u 600.000 primjeraka i tada se zvao samo Opel Mokka. Nova generacija pored imena Mokka donosi i oznaku „X“ koja će se ubuduće nalaziti na svim Opelovim kompaktnim SUV modelima, a prema najavama iduće godine dolaze dva nova SUV-a. 

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

Sarajevo, 19. listopada 2016. - Croatia Airlines, hrvatski nacionalni avioprijevoznik i član udruge Star Alliance, danas je u sarajevskoj zračnoj luci obilježio 20. obljetnicu kontinuiranog letenja na međunarodnoj redovitoj liniji Zagreb – Sarajevo.

Na svečanosti, koja je održana u najvećoj i najvažnijoj zračnoj luci Bosne i Hercegovine, istodobno je obilježeno i dvadeset godina uspješne poslovne suradnje Croatia Airlinesa i Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

SKOLA

Rijeka Bosna izvire na istom mjestu milione godina i uvijek se mogla piti na samom izvorištu!!! U zadnjih 20 godina, kako je  krenula izgradnja na Bjelašnici i neopravdana izgradnja u vodozaštitnoj zoni /općina Ilidža/ ne preporučuje se kupanje na Vrelu Bosne jer se može dobiti gljivično oboljenje, a pogotovo za piće!

Swity sokovi

Gradačac, 12. august 2016. – Bosanskohercegvački prerađivač voća i povrća Swity d.o.o. plasirao je na tržište, nakon uspješnog ponovnog pokretanja proizvodnje, prve količine visoko kvalitetnih prirodnih Vegafruitovih sokova. Tako će se na policama u novim tetra - pak pakovanjima od 1 l naći Swity narandža, jabuka, borovnica, višnja, i multivitamin, a ranije je već počela distribucija Swity sokova u staklenkama od 200 ml.

Moj san katalog

MojSan, vodeći bosanskohercegovački proizvođač sistema za spavanje, u posljednjih nekoliko godina uz ekspanziju na tržištu BiH i regiona je dio vlastitih kapaciteta usmjerio i na opremanje hotelskih lanaca u BiH i šire. MojSan kao moderna industrija proizvoda namjenjenih kvalitetnom snu prateći svjetske trendove u hotelijerstvu je u prilici ponuditi visokokvalitetne proizvode konstruirane prema kategorizaciji i standardizaciji hotela, apartmana i drugih objekata za sličnu namjenu.

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

Krenite u avanturu novog dana sa svojom omiljenom Grand Aroma kafom i prepoznatljivim ukusom koji vas inspiriše. Specijalno za vas, pripremili smo potpuno originalne kutije za kafu, koje će svojim izgledom zauzeti posebno mjesto u vašoj kuhinji... i vašem srcu.

Velika inspiracija ponekad dolazi iz malih stvari i detalja koji čine život... kao što je šoljica kafe sa kojom započinjete svaki novi dan ili originalna kutija za kafu koja odiše dobrim ukusom i čuva njenu svježinu.

Kupovinom 2x200g Grand Aroma kafe u ovom setu vas očekuje jedna od dvije posebno dizajnirane kutije za kafu koje čuvaju jedinstveni ukusi Aromu za početak novog dana.

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

Jedinstveni ROSAL Lip Balm Magic Pink - crni balzam za ružičaste usne! Puni intenzitet i nijansa ružičaste boje vidljivi su kroz 5 min. Za individualizirani izgled jer dugotrajna nijansa boje ovisi o pH kože usana.

ROSAL, vodeća hrvatska marka njege usnica, predstavio je još jednu tržišnu inovaciju.Kako biste se osjećali lijepo, njegovano i u trendu, tu je jedinstveni Rosal lip balm Magic Pinkkoji mijenja boju poput kameleona – prvi put na tržištu,crni balzam za usne koji ostavlja magični ružičasti trag na usnama!


RLB Magic Pink sadrži specijalni pigmentkoji se ovisno o pH kože usana pretvara u savršenu nijansu ružičaste boje, pružajući usnama individualiziranu nijansu! Dakle, svakome daje drugačiju boju usana, od svjetlije ružičaste do tamnije, ovisno o količini nanosa balzama te osobnom pH faktoru kože.

Rosal Lip Balm Magic Pink ima oblik ruža tj. koso rezanje za lakše i precizno nanošenje. Zanimljivo je da ružičasta boja pigmenta postiže svoj pravi intenzitet par minuta nakon nanošenja tako da su konačna jačina inijansa boje vidljive je nakon otprilike 5 min od nanošenja (boja se pojačava kroz tih nekoliko minuta!). A zavodljiva boja na usnama je postojana i traje dugo...

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

ROSAL Lip Balm Sun Protect s visokim zaštitnim faktorom(SPF) 30 te UVA i UVB filterima pruža usnama potpunu zaštitu od štetnog utjecaja sunca. Uz ugodnu aromu tropskog voća sadrži prirodne sastojke za dodatnu njegu (ekstrakt propolisa, shea maslac, ulje koštica marelice i vitamini A i E), te NE sadrži parabene, konzervanse i mineralna ulja.

ROSAL, vodeća hrvatska marka njege usnica, brine se za ljepotu i zdravlje vaših usana i u nadolazećim ljetnim, sunčanim danima.Novi Rosal Lip Balm Sun Protect  namijenjen je intenzivnoj zaštiti i njezi usana jer sadržiSPF 30 (Sun Protection Factor) koji pruža usnama potpunu zaštitu od štetnog utjecaja sunčevih zraka

Koža usana drugačije strukture od ostatka kože - naša koža koja nas štiti u prosijeku ima 16 slojeva dok na usnama imamo samo 3! Koža usana je puno tanja i osjetljivija,ne sadrži žlijezde znojnice kao ni lojne žlijezdete stoga traži posebnu njegu i dodatnu hidrataciju. Usne sadrže i veoma malu količinu melanina koji bi ih štitio od opasnih UV zraka sunca, te je zaštita usana od sunca RLB Sun Protectom bitan dio dnevne kozmetičke rutine.

Rosal Lip Balm Sun protect sadrži prirodne voskove i ulja, te vitamine,za iznimnu njegu usana:SHEA MASLAC daje koži mekoću, sprječava dodatno isušivanje kože, njeguje i hrani suhu kožu ULJE KOŠTICA MARELICE omekšava i suhu kožu PROPOLIS EKSTRAKT dubinski hrani suhu kožu, te sprječava isušivanje usanaVITAMIN A & VITAMIN E svojim sinergijskim djelovanjem štite usne od prijevremenog starenja kao i štetnog utjecaja slobodnih radikala, daju usnama mekoću i glatkoću  RLB Sun Protect NE sadrži parabene, konzervanse i mineralna ulja.

TECHNO SHOP Katalog TECHNO SHOP Katalog katalozi akcijeNakon više od 5 godina objavljivanja svih kataloga, akcija, popusta i sniženja na internet portalu www.snizenja.ba, napokon je napravljena i aplikacija za ANDROID Smartphone.

Kupujte srcem, ali i razumom

Koliko puta ste u kupovinu otišli „nespremni“ i kupovali totalnim automatizmom, a onda po povratku kući shvatili da ste nakupovali mnoštvo bespotrebnih stvari ili što je još gore shvatili da ste pametnim odabirom trgovina mogli uštedjeti znatna sredstva.

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

Od jučer su na našim policama dva nova proizvoda iz Dite.

Radi se o omekšivaču za veš Softly Charme u pakovanju od 1l, te tečnom sapunu Monia Strawberry od 450ml. Ovi proizvodi su posljednji put bili u prodaji prije 3 godine, a sada se proizvode po predratnoj recepturi, kao i ostali proizvodi koji su u posljednjih godinu dana proizvedeni u Diti.

www.snizenja.ba

Dolaskom tople sezone otvara se i sezona roštilja.... Roštilj je  najstarija kulinarska tehnika koja je za mnoge vrhunska tehnika pripreme hrane i sigurno kao takva najosnovnija i najizvornija kulinarska tehnika zavrjeđuje izuzetnu pažnju...

www.veza.ba

U sarajevskoj Vijećnici 3.marta je u organizaciji Media Marketinga održana jednodnevna manifestacija „Kanski lavovi u Sarajevu“ koja je okupila najbolje kreativne direktore iz regiona koji su osvojili Kanske lavove na najprestižnijem festivalu marketinške struke u Evropi. 

Toni Tomašek (kreativni direktor agencije Publicis Groupe Slovenija, Ljubljana), Dušan Drakalski (regionalni kreativni direktor agencijske mreže New Moment New Ideas Company), Vladimir Ćosić (kreativni direktor agencije McCann Beograd), Vlatko Dimovski (I&F McCann Grupa, glavni operativni direktor agencije McCann Adriatic), Žarko Veljković i Ivana Zeković (kreativni direktori agencije Saatchi&Saatchi Beograd) napravili su inspirativne prezentacije iz kojih su se mogle čuti intimne priče i putevi dolaska do novih ideja i uspjeha na evropskoj kreativnoj sceni.

www.veza.ba

U Travniku 4.3.2016. je realizirana još jedna u nizu donacija koju provodi brand Moj San u obliku madraca ovog domaćeg proizvođača. Radi se o madracima koji će svoju primjenu naći u odjelima ortopedije i urologije, odjelima koji su u fazi renoviranja te će ova donacija biti od velikog značaja za instituciju i pacijente koji zaslužuju bolje uslove smještaja.

face